יום שני, ספריית רחוב בשדרות רוטשילד

20140602-220408.jpg

ליאורה פסנתרנית מתל אביב
ניגנתי בסרט ״גולם במעגל״ ראיתי את הספר בספרייה אז לקחתי לקרוא
אני קוראת ספרים אבל תלוי בתקופה, יש תקופה שאני קוראת הרבה ויש תקופה שאני קוראת פחות.
אין לי סופר אהוב.
ספר אהוב הוא ספרה של יולי ברנדס ״ הפרדס של עקיבא״, ספר ששינה את חיי.
אני מנוייה בספרייה אך לא מחליפה שם ספרים
אני קונה ספרים בלי סוף
ציטוט שזכור לי. ״ הדרך חשובה יותר מהפסגה שאליה אתה שואף״.
תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • galithatan  On 6 ביוני 2014 at 3:32 PM

    אני באמת צריכה לבקר שם , ולברר איך דואגים שיפתחו גם אצלנו

כתיבת תגובה

