יום ראשון. 17:52. רחוב ארלוזורוב תל אביב, בנתיב הימני

הדר לוין

שם: הדר ליבנה
גיל: 31
עיסוק: מוזיקאית וסייעת בגן אנתרופוסופי
מגורים: תל אביב

את תמיד נוהגת לקרוא תוך כדי נהיגה?
"לא לעיתים נדירות, חוץ מזה זה בפקק, זה לא בנסיעה".

איזה ספר את קוראת, ומה תוכלי לספר עליו?
"'תעשיית המוזיקה – כך זה עובד, המדריך לאמן ולמנהל', ספר שמנסה לעשות סדר בכל העולם הזה של הוצאת אלבום, שהשתנה דרמטית בשנים האחרונות. אולי אחכים ואצליח להוציא אלבום בתום הקריאה".

הסופר האהוב עליך ביותר?
"הרוקי מורקאמי".

יש ספר שאת אוהבת במיוחד?
"במקביל לספר שאוזכר קודם, אני קוראת עכשיו גם את "קיצור תולדות האנושות" של יובל נוח הררי. ספר מהפכני".

כמה ספרים את קוראת בחודש?
"אני תמיד באמצע ספר, אבל תדירות הקריאה משתנה לפי הזמן שיש לי, בממוצע ספר בחודש – חודש וחצי".

את מנוייה לספרייה?
"לא מנויה. למרות שזה נראה לי מעשה חכם למי שרוצה להתנתק קצת מהעולם הצרכני. מעטים הספרים שבאמת אחזור אליהם ואקרא שוב".

האם את שואלת או קונה ספרים?
"קונה ספרים".

האם יש ספר שאת מתביישת שטרם קראת?
"לא מתביישת, קוראת לשם העניין לא לצורך צבירת מוניטין כאינטלקטואלית או אשת תרבות".

יש משפט מיוחד שנחרת לך בזיכרון?
"משפט? אני בטוחה שהיו, אבל לא עולה לי כרגע".

תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • shoshhazangrinberg  On 28 במרץ 2013 at 10:08 AM

    לי קשה להתרכז במשהו בזמן נהיגה בגלל שכל רגע צריך להפסיק…

להשאיר תגובה

