רחבת מוזיאון תל אביב. שבת. 16:55

ילנה

בשבת בדיוק בשעה חמש, באנו לטקס חלוקת הפרסים בפסטיבל אפוס 4
הסרט של שלי קלינג (האישה שלי) השתתף בפסטיבל ואף היה בקטגוריית התחרות.
ראיתי את יילנה קוראת ספר ולאחר הצילום שוחחתי איתה. ואז שלי קראה לי לבוא מהר
כי תכף מתחיל. רצתי לטקס ויילנה נכנסה לראות סרט. ככה היא אמרה. אז זה מה שהספקנו
(דרך אגב הסרט של שלי זכה במקום הראשון🙂 )

ילנה קוראת ספר של בריאן טרייסי
היא קוראת שלושה ספרים בחודש לפחות
גרה ברמת גן
עוסקת באינטרנט

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יניב  On 12 במרץ 2013 at 4:48 PM

    ברכות על הזכייה! מתי יש עוד הקרנות?

  • איציק  On 17 במרץ 2013 at 2:34 PM

    מזל טוב על הזכייה !

  • galithatan  On 24 במרץ 2013 at 11:34 AM

    ברכות על הזכייה. וסופסוף אישה "נורמלית": שלושה ספרים בחודש נראה לי ממוצע נאה🙂

    • shlomiyosef  On 28 במרץ 2013 at 9:58 AM

      תודה גלית. שלושה ספרים בחודש? לא פשוט.

כתיבת תגובה

