הנזיר שמכר לי ספר :)

הנזיר

אני יושב בחומוס "יאנס"
http://www.facebook.com/shlomi.yosef.1?ref=tn_tnmn#!/yanashumus
השכונתי ומתמוגג מהטעם
פתאום נכנס בחור עם עגלה וספר עב כרס ביד ושואל אם אני קורא…

מיד אני חושב לעושת מזה פוסט ומזמין אותו לשבת
נעם מגיש לו כוס תה עם נענע….

שם הספר: בהגוד גיטא
הספר אבי תורות הנסתר ביוגה הוא מלמד את האנשים איך למצוא הרמונייה בחיים
מי שיקרא אותו ימצא בו חוכמה אין סופית לגבי טבע האדם והתודעה האנושית
איינשטיין וגנדי קראו את הספר
ומה אתה עושה בחיים אני שואל? אני נזיר!!
שזה אומר מה? אני מסתובב עם הספרים ברחבי הארץ ומפיץ אותם.

בהצלחה!!!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Joe  On 17 בינואר 2013 at 1:40 PM

    שלום שלומי, ראיתי את הפוסט האחרון באתר שלך. הבהגווד גיטה זה חלק מאפוס גדול במיתולוגיה ההודית שנקרא ״מהאבהראטה״. בהגווד משמעו אל וגיטה משמעותה שירה, לכן הגיטה נקראת גם שירת האל. האל קרישנה אמר והסביר אותה לארג׳ונה, אחד הלוחמים דאז. ספר נפלא ששימושי ליום יום ולא רק ליוגה, למרות שביוגה יש לו הרבה חשיבות. הספר הספציפי שראיתי בתמונה כנראה מכיל פרשנות גם כן, אני בטוח שיהיה מעניין

    • shlomiyosef  On 17 בינואר 2013 at 1:43 PM

      תודה יוסי, על התגובה ועל הפרשנות שלך
      🙂

  • איציק  On 17 בינואר 2013 at 7:32 PM

    איזה מגניב! אשמח גם לקרוא ביקורת על הספר (אם תכתוב אותה יום אחד..)

  • galithatan  On 18 בינואר 2013 at 5:41 PM

    עשה לך טריק! יפה, אהבתי 🙂

    • shlomiyosef  On 20 בינואר 2013 at 11:04 AM

      גלית
      אני חייב לציין שהתשלום על הספר הוא לפי רצון הקונה!!!

כתיבת תגובה

