שדרות ירושלים, 23:05 תל אביב

שדרות ירושלים יפו

אלימות אלימות אלימות
כולי דביק הפה יבש, הראש כואב
בחזרה מאצטדיון בלומפילד. הר געש של אלימות
קופי אדם גם הירוקים (מכבי חיפה) גם הצהובים (מכבי תל אביב)
אני מתיישב על הקו בפינה המערבית
מאחורי יושבים עומדים הירוקים
המשחק מתחיל וסיגריה דלוקה נוחתת לידי
אני מכבה אותה עם הרגל וממשיך לצלם

אלימות אלימות אלימות
קללות צרחות איחולי מוות כאב ומיני מחלות נזרקות לכיוון השחקנים
חיות אדם בהמות משא חלאות המין האנושי
במחצית אני מותח עברים ומתהלך לאורך הקו מחפש לצלם אוהדים ססגוניים
ממש כשהשופט שורק לתחילת המחצית השנייה
אני מרגיש כאב בראש ובצואר
ולידי נוחת בקבוק מים מינרליים

תרבות תרבות תרבות
בדרך לרכב שלי אני רואה נערה קוראת ספר
היא בטח ממתינה לכביסה שתסיים "להתבשל" במכונה
תכניס למייבש
תוציא תקפל ותמשיך לדרכה

מאוחר בלילה היא לבד אני לבד
אם אני אגש אליה היא בטח תירתע
ולמה בכלל להפריע לה?
אני שואלך את עצמי
נכנס למכונית
ונוסע הביתה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • bddaba  On 28 באוגוסט 2012 at 1:47 PM

    לא תל אביב. אלא יפו. חבל על כל האלימות הזאת.

  • shlomiyosef  On 28 באוגוסט 2012 at 1:54 PM

    תל אביב – יפו

  • galithatan  On 28 באוגוסט 2012 at 2:12 PM

    זוועה מה שהולך במגרשים. תואם את רמת הכדורגל – אגב.
    מזל שיש בחורה אחת שמוכיחה שעוד יש תקווה לתרבות הישראלית.

  • יניב  On 28 באוגוסט 2012 at 8:32 PM

    like.
    לא את האלימות של המקום המשוגע הזה –
    את היופי של הפוסט הזה.
    יניב (של אנו)

  • shlomiyosef  On 28 באוגוסט 2012 at 9:50 PM

    גלית אוי לאוזניים ששומעות
    יניב של אנו🙂 תודה יקירי

כתיבת תגובה

