רביעי. 17:45. בית העלמין ירקון

שם: נעמי
מגורים: נתניה

איזה ספר את קוראת?
"ארץ חדשה"
אקהרט טולה ("כוחו של הרגע הזה") מישיר מבט אל מצבה של האנושות ומסביר כיצד מצב קודר זה, הגובל בטירוף הרסני, מבוסס על הזדהות שגויה עם האגו. החדשות הטובות הן שיש חלופה. טולה מתאר כיצד אנו פועלים במצבנו הנוכחי, ומאיר את טבעו של המעבר אל מודעות חדשה. ספר זה מעורר בקוראיו מודעות והתמרה פסיכולוגית ורוחנית ולוקח אותם למקום של שלווה ורווחה.

כמה ספרים את קוראת בחודש?
"זה תלוי, לפעמים יש חודשים שאני לא קוראת כלל. ולפעמים אני קוראת כל יום".

יש סופר שאהוב עליך במיוחד?
"
לא אין כזה".

יש ספר שאהוב עליך במיוחד?
"לאחרונה התחלתי ללמוד נורמולוגיה קבלית, הסגנון הזה מרתק אותי וכל מכרי קונים לי את הספרים הללו".

האם את מנוייה  בספרייה?
"לא אני לא מנויה".

איך הגעת לקרוא כאן?
"באנו ללויה ואני ממתינה לבעלי שיגיע לאסוף אותי".

תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

כתיבת תגובה

