שישי 10:44, סנדלריה רחוב בן יהודה תל אביב

שם: קומיאל

מגורים: תל אביב

גיל: 49

עיסוק: סנדלר

איזה ספר אתה קורא ומה תוכל לספר עליו?
"הספר נקרא בתרגום חופשי "חיים כפולים" (קונקורדיה יבגנייבנה אנטרובה)  חיים בשמים וחיים בארץ. אין דבר כזה למות החיים ממשיכים.  יש לקום בבוקר ולהגיד לשמים ולארץ  תודה שאני חי". (מתוך ביקורת באתר הרוסי: הספר הנפלא הזה מחולק ל 4 כרכים.  הספר מעורר, השתקפות על חייו, מלמד אמיתות בעדינות, בלי לחץ. ספר זה ניתן להמליץ לבני נוער, ומבוגרים. הספר מלא באמרות חכמים כי הם שזורים בחשאי במארג הסיפור.  הספר יכול לעניין אנשים בני דתות שונות, הוא מציג ומתאר את המורים הגדולים: בודהה, ישו וכו 'הם כולם מאוחדים על ידי אמת אחת ומוצג באהבה וכבוד רב.  בתחילה, "חיים כפולים" נועדה רק במעגל הצר של הקוראים, תלמידי קונקורדיה Antarovoy. וזה נכתב תחת הכתבה על ידי clairaudience.  אני מאוד ממליץ על ספר עיון של אנשים חושבים המעוניינים ללמוד על האתיקה של החיים. זה משנה, את המנטליות ואת הגישה לחיים. הספר מונח תמיד לפני. הוא נועד להיקרא פעמים רבות. ואני חושב שזה תמיד יכול לגלות משהו חדש.)

כמה ספרים אתה קורא?
"לא הרבה פעם הייתי קורא יותר, היום אני חוזר על ספרים שקראתי.
בייחוד הספר הנ"ל הספר חכם ועוזר לי להבין את החיים וגם עוזר לי בחיים".

הסופר האהוב עליך?
"ולדימר מיגרא".

הספר האהוב עליך? 
"אנסטסיה".

האם אתה קונה ספרים או מנוי בספרייה?
"אני קונה".

ממתי אתה סנדלר?
"אני נולדתי סנדלר אבי סנדלר"

תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

כתיבת תגובה

