שדרות ירושלים, 10:35, תל אביב (האקונומיקה הזולה ביותר בארץ! בדוק!)

יוסי

שם: יוסי    /   גיל: 80     /     מגורים: חולון     /    עיסוק: בעל עסק לחומרי ניקוי

אני קורא את הספר "המלכה האדומה", מסופר על המאה ה-15 באותם השנים יש באנגליה 2 שושלות שמכריזות שהיא היא השושלת המלוכה האמיתית. שושלת יורק (השושן הלבן)  ושושלת לנקסטר (השושן האדום). לימים הם מתאחדים לשושלת אחת – טיודור, שמולכת עד היום. בעצם יש 2 מלכים "חוקיים" בו זמנית. 2 מלכים הטוענים למלוכה ולכתר. המלך הנרי  הוא איש חולה או יותר נכון לא שפוי. נשוי למרגרט מאנז'ו (הצרפתיה) היא בעצם זו השולטת. יש להם בן אחד, אדוארד. בית יורק מתקומם וכובש את המלוכה. המלך אדואר, בן 22 שולט באנגליה. הוא מבית יורק. אדוארד, הוא נער זהב, יפהפה, גבוה, בעל בטחון עצמי, אף פעם לא הפסיד בקרב. הוא מלך טוב, משכין שלום. על אם הדרך, בדרכו לקרב צפונה, הוא פוגש את אליזבת. אליזבת וודוויל. אליזבת היא אלמנה עם 2 ילדים. בעלה נהרג במלחמה כאשר לחם נגד  אדוארד הרביעי. אליזבת נחשבה האישה הכי יפה באנגליה. המלך אדוארד מתאהב. הוא מתאהב באליזבת הגדולה ממנו ב 5 שנים. אליזבת וודוויל היא המלכה הלבנה.
עובדים שם קשה עם חרבות על מנת להרוג שניים שלושה אנשים מה שהיום עושים עם טיל אחד שהורג מאות.

אין לי סופר אהוב במיוחד לא מאמין בזה, פעם חשבתי על עמוס עוז אבל יש עוד הרבה סופרים טובים ונהדרים ומלאי עניין בעיני.

אני אוהב לקרוא הכול מהיסטוריה אהבה ריגול מלחמות. אם ספר לא תופס אותי אני עוזב אותו לקראת האמצע. פשוט מניח אותו ולוקח ספר אחר.

ספרים אהובים במיוחד, 'אהבה בימי כולרה', '100 שנים של בדידות', 'לבד בברלין' אהבתי במיוחד, אף פעם לא קראתי על גרמנים שחתרו תחת שלטונם. 'טניה ואלכסנדר' אהבתי מאוד, מעניין מותח. החלק השני היה חארטא בארטא.

אני קורא בערך ספר בשבוע אני קורא לרוב בעסק ובבית אני קורא לקראת השינה.

יש הרבה משפטים נהדרים אבל הם נעלמים מהראש.

אני לא מנוי לספרייה אבל אשתי מנוייה והיא מביא לי הרבה ספרים, בנוסף אנחנו קונים המון ספרים יש לנו כ-250 ספרים.

אנחנו מנויים לסינמטק ורואים סרט בשבוע – תרבות היא מקור חיינו.

בעבר הייתי מורה ובנוסף ניצחתי על מקהלת צדיקוב.

לקראת הפנסיה פתחתי עסק קטן על מנת שיהיה מעניין בחיים.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • rhy  On 24 בנובמבר 2011 at 12:06 PM

    תודה רבה.
    מעניין ומהנה לקרוא על אנשי ספר.
    שלומי ויוסי – שיהיה לכם סוף שבוע טוב

  • Yulie Cohen  On 24 בנובמבר 2011 at 12:21 PM

    שדרות ירושלים איזה מספר שלומי? גם אני רוצה לקנות אקונומיקה הכי זולה שיש!

  • shlomiyosef  On 24 בנובמבר 2011 at 1:01 PM

    הי יולי שדרות ירושלים 18
    פתוח משבע עד שתיים בלבד

  • michalennon  On 24 בנובמבר 2011 at 8:54 PM

    ברח' ויצמן בגבעתיים יש טמבוריה שהמוכר בה קורא ספרים בשעות המתות (ויש הרבה). הוא עושה רושם של איש מעניין.

  • galithatan  On 25 בנובמבר 2011 at 4:56 PM

    פשוט מקסים🙂 ואהבתי את משפט הסיכום על הספר.

כתיבת תגובה

