ראשון 23:15, תל אביב

רחוב לכיש ספר בסל אופניים

הצעתי
או שאת מוציאה את הכלב
ואני עם התינוק או להפך
ואז הוא בכה לאוכל
אז אני יצאתי.

אני יוצא עם הכלב ומקלל בלב.  
בלב מקלל גם את הכלב וגם ואת בעליו
תמיד אני מציג אותו ככלב של אשתי.
קראתי היכן שהוא שמי שמוציא את כלבו יום יום לטיול
בריא יותר מכיוון שהוא הולך יותר.
(ומי שמוציא את כלבה של אשתו?  גם בריא יותר?)
חשבתי שתיכף יבוא הקיץ
ושוב רחובות תל אביב יתמלאו
בריח שתן עז של כלבים
שכבה על שכבה שכבה על שכבה
ועד שיבוא שוב החורף
לשטוף את הכול
יקח זמן רב.

ואז ראיתי 2 ספרים בסל אופניים.
ושמחתי בלב
חייכתי לעצמי
הנה אתה מתלונן
והעיר
מציעה
לך
עניין
!!!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • galithatan  On 30 במרץ 2011 at 11:22 AM

    כתבת מקסים 🙂
    וכן, על תל אביב תמיד אפשר לסמוך שתציע עניין.

  • קרן  On 30 במרץ 2011 at 12:14 PM

    מקסים…
    אהבתי מאוד

  • עידית פארן  On 7 באפריל 2011 at 9:58 AM

    איזו תמונה מקסימה,
    (אני לא מאמינה שפעם, כשגרתי ביפן, הארנק שלי נשאר* ככה בדיוק בתוך הסל
    ואחותי הגיעה אלי, והביאה לי אותו הביתה, מתוך הסלסלה של האופניים…)

    וכיף להתלונן!
    (לפעמים)

    *נשאר, הא, אני מצחיקה! שכחתי אותו….

להשאיר תגובה

