רביעי 14:25, חנות ספרים יד שנייה ברחוב פרישמן תל אביב

קרופניק

שם: קרופניק  (מרק סמיך של פטריות וגריסים)  /  גיל: 11 / מגורים: ת"א / עיסוק:  בת לוויה של המוכרת בחנות

אחרי ליטופים הדדיים וליקוקים וקפיצות שמחה
ראיתי את הספר 'אני כורדי' ביקשתי לעיין וכשפתחתי את הספר
ראיתי צילומי שחור לבן של אנשים מוכרים
מוכרים במראה ובלבוש. ואחרי שקראתי מעט
החלטתי לקנות – ואז ראיתי תמונה של איש יפה
עם זקן לבן והוא הזכיר לי את סבא שלי בנימין גבריאל
עליו השלום………


אני כורדי – צילם ותיעד יהושע זמיר // 85 שקל יד שנייה
במהלך השנים 1969 ו-1970 עשה הצלם יהושע זמיר (2002-1921) כמה פעמים בשירות מילואים בבקעת הירדן. כך נתוודע לאנשי המושבים ירדנה ובית יוסף המאוכלסים ביוצאי כורדיסטאן. היו אלה ימים קשים של חדירות מחבלים, מארבים והפגזות קטיושות. בעקבות היכרות זאת החל זמיר לצלם ולהקליט את התושבים, פרויקט שארך מספר שנים וסוכם בספר בשם "אני כורדי! סיפורם האישי של יהודי כורדיסתאן בירדנה ובית-יוסף אשר על גדות הירדן", שראה אור בהוצאת ספרית פועלים ב-1975

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דפנה לוי  On 16 במרץ 2011 at 9:25 PM

    חשבתי שבאופן מסורתי חנויות ספרים הולכות עם חתולים (ראו חלון הראווה בדיזינגוף…)

    • רוזנברג  On 16 במרץ 2011 at 9:49 PM

      הכלב מכונה "נתן" כמדומני

      • קרופניק  On 28 במרץ 2011 at 7:30 PM

        גרררר…

  • יפתח  On 17 במרץ 2011 at 11:07 AM

    גם אותי הכלב הזה תפס. כמובן אני צלם פחות מוצלח
    http://mitzidlaw.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

    • shlomiyosef  On 17 במרץ 2011 at 11:26 AM

      הי יפתח
      אז אנחנו מסתובבים באותה שכונה כנראה
      יפה לך!🙂

  • galithatan  On 23 במרץ 2011 at 6:23 PM

    נשמע מרתק, אולי תביאי מתישהו את העותק למערכת כדי שאוכל להציץ?

  • shlomiyosef  On 2 במאי 2011 at 9:39 PM

    הי גלית מבטיח להביא

כתיבת תגובה

