רחוב דיזינגוף, שישי 11:22, תל אביב

פיני

"מכרתי בדוכן ברחוב דיגינגוף"
"ובעבודתי קראתי את 'מתחת לכיפה שקופה' של סטיבן קינג ספר נהדר ומותח עם מגוון דמויות וסוחף מאוד"
"אני קורא מגוון ספרים וסופרים"
"בדרך כלל קונה אותם והתדירות של הקריאה משתנה"
"זה בא לי בתקופות ובכל תקופה אני מרביץ כמה ספרים ברצף"
"הספר האהוב עליי הוא 'מר ורטיגו' שקראתי אותו כמה פעמים ותמיד כיף לחזור עליו"
אין לי משפט שניחרת בזיכרון או העדפה בין ספרות ישראלית או מתורגמת
"את 'דון קישוט' אני מתבייש שלא קראתי והוא מחכה אצלי בספרייה לקריאה" 
"בתקווה שזה יתחיל שבוע הבא".
"תודה על הפרויקט ובתקווה שהוא ישפיע רבות על הגברת תדירות הקריאה של עם הספר
שבוע טוב".
פיני
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • galithatan  On 16 בפברואר 2011 at 7:05 PM

    נהדר, שהפרחים יחכו.

    אתמול קראתי בבית קפה, בשבילי זו היתה חוויה מוזרה. למרות שנהניתי מהספר🙂

  • shlomiyosef  On 17 בפברואר 2011 at 10:51 AM

    פעם ראשונה שקראת בבית קפה?

  • עריכה לשונית  On 19 בפברואר 2011 at 9:01 PM

    תמונה נהדרת.

  • עידית פארן  On 19 בפברואר 2011 at 11:16 PM

    אהבתי את זה שהוא קורא מגוון של ספרים וסופרים
    (וגם תמסור לו שהוא איש מאוד יפה)
    ומשפט אהוב בספר זאת לא בעיה למצוא,תגיד לו גם את זה, פשוט פותחים ספר שקוראים באמצע עוצמים עיניים וצוללים פנימה עם האצבע בדרך כלל יש כמה מילים ממש טובות, אם זה ספר שאוהבים

    זהו, גלית כל כך נחמדה
    אני בכלל נולדתי קוראת בבית קפה
    (רק שהספר לא היה מי יודע מה אז ההורים שלי מיד לקחו אותי לבית יולדות ברוטשילד וככה זה נראה שנולדתי רגיל…)
    עכשיו (אני לא מסוגלת להתאפק) "הגברת תדירות הקריאה" רציתי לשאול, אם אני קוראת בהמון ספרים, נניח עשר (עשרה, ברור) ביום, אבל אף אחד מהם לא ממש מסיימת
    זה נחשב הגברה או
    הורדה של התדירות?…

    והתמונה- האיש שעומד מאחורה, הספסל ומה שיש למטה, שנראה כמו ספר פתוח המכונית שנוסעת וחותכת הכל באמצע, האנשים מעבר לכביש הפרחים על השולחן.
    אני מתה על זה.

    • shlomiyosef  On 20 בפברואר 2011 at 12:14 AM

      עידית
      אני לא מדבר איתם אחרי שהם שולחים אלי את התשוהו
      אז תגידי לו את!!!
      ברור שזה הגברה לצורך עליה!!!
      ותודה על כל השאר.

כתיבת תגובה

