אולמי לה-בל, 20:36, ירושלים

ירושליים

שם: ספיר חיים   /     גיל: 9   /    כיתה: ג'    /   מגורים: כפר האורנים

 איזה ספר את קוראת ומה תוכלי לספר על העלילה?
"אני קוראת את הספר "68 חדרים". העלילה היא על שני ילדים שהלכו עם כיתתם למוזיאון. הם הלכו לחדרי תורן שהם בתי בובות קטנים, שם הם מצאו מפתח וכשהילדה נגעה במפתח שני הילדים התכווצו ונהיו בגודל שלושה סנטימטרים. הם נכנסו לחדרי התורן ועברו שם הרפתקאות מבהילות ומפחידות, למשל הם פגשו ג'וק ענקי בגודל 23 ס"מ".

כמה ספרים את קוראת בחודש?
"אני קוראת בין שניים לשלושה ספרים בחודש".

באיזו ספרייה את מנוייה?
"ספריית כפר האורנים".

באיזו תדירות את מחליפה ספר?
"אני מחליפה ספר כל חודש, אבל אני קוראת גם ספרים שאני קונה ומחליפה עם חברות".

יש סופר/ת שמועדף/ת עליך?
"לא".

איזה ספר הכי הכי נהנת לקרוא?
"הכי נהנתי לקרוא את הספר "אלבי" שכתב יאיר לפיד".

יש ספר שחזרת לקרוא אותו שוב?
"כן, חזרתי לקרוא את הספר 'אלרגיה'  שכתב יונתן גפן" . 

יש סדרה שמועדפת עליך?
"לא".

אפשר להגיד שאת תולעת ספרים?
"כן אפשר".

כל כך הרבה אנשים הגיעו לחגוג בחתונה איך את מצליחה להתנתק ולהתרכז בקריאה?
"האמת שאני לא יודעת".

 את יודעת מה תרצי להיות כשתהיי גדולה?
"לא, אבל אני חושבת שאני רוצה להיות מורה או גננת".

 תודה רבה

  

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • avigarfinkel  On 18 בפברואר 2011 at 9:15 AM

    כן, איש. עברתי דירה. ולא סתם עברתי, אלא לחולון. ולא סתם לחולון, אלא ליד המדיה-טק. ולא סתם מדיה-טק, אלא מדיה-טק עם תערוכת הצילומים המרשימה של שלומי יוסף. מה תגיד על זה?

  • shlomiyosef  On 18 בפברואר 2011 at 9:26 AM

    אבי יקירי
    פשוט נעלמת, ויצא לי לצלם אישה קוראת במרפסת שלכם
    אז חשבתי שזו אולי קרובת משפחה, עכשיו אני מבין
    שזו הדיירת החדשה. אתם חסרים בנוף האנושי כאן.
    שיהיו לכם חיים טובים שם בחולון היפה…

  • galithatan  On 19 בפברואר 2011 at 11:29 AM

    איך לא חשבתי על זה בתור ילדה… להגיע לחתונה עם ספר במקום להקשיב למוזיקה המזרחית שכל כך סבלתי ממנה בזמנו.

כתיבת תגובה

