יום שני, מוזיאון תל אביב, 12:36

אלה

שם – אלה
מגורים – מרכז
עיסוק – עובדת במוזיאון תל אביב
מעלעלת – בספר של רוברט בזה 1998-1908

כמו בדרך כלל כשאני רואה איש או אישה עם ספר, אמרתי לשלי שתמשיך בשוטטות ואני נכנסתי בשקט לחלל שבו ישבה אלה והתיישבתי לידה
ככה כאילו אנחנו מכירים, שלום שלום מה את קוראת? איך החיים? כמה זמן את כאן? שאלות רגילות לשבור את השקט.
הפעם הקלטתי אותה עם הנייד שלי, ואני מנסה המון זמן להעלות קובץ אוודיו ואני לא מצליח. וזה מדגדג לי כבר חודשים כן כן חודשים. להעלות את הפוסט הזה
אבל אני לא מוותר בקלות, ושוב נסיון ושוב כשלון, בכל מקרה אלה אומרת שספר שהיא קראה לפני עשר שנים, היום היא תבין אותו אחרת.
ולכן היא אוהבת לחזור לספרים שקראה בעבר. אלה הייתה מורה בחיים הקודמים שלה, אלה אומרת ששפה ללמוד זה חשוב מאוד,
ויש לה ביקורת על קבלת העולים החדשים בארץ. היא טוענת שאת  השפה יש ללמוד בחוץ ולא באולפן.
אלה אומרת שלהיות צעיר עם פרוייקט כמו שלי זה מאוד יפה וחשוב מאוד.
אלה אומרת שאת פער הדורות אי אפשר לנצח הוא תמיד היה ותמיד יהיה!!!
אלה הייתה מורה בחיים הקודמים שלה והיום היא שומרת במוזיאון.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • galithatan  On 22 בדצמבר 2010 at 1:35 PM

    פשוט מקסים. איך היא קוראת לה שם בשקט.
    ואיך היא מלמדת אותך, ואותנו, כמה דברים פשוטים אך חשובים (דמיינתי את המבטא לבד)

  • אחת העם  On 22 בדצמבר 2010 at 5:15 PM

    יפה מאוד.
    אני מניחה שהספר ברוסית.

להשאיר תגובה

