ערב ראש השנה תשע"א, 21:22, תל אביב

מאיה קלינג

שם: מאיה קלינג   /    גיל: 7     /     מגורים: תל אביב

>  איזה ספר את קוראת?
"קרמר החתול ישן כל הזמן. המחבר הוא מאיר שלו והאיורים של יוסי אבולעפיה".

> מי קנה לך אותו?
"סבתא קנתה אותו לאחותי הקטנה שי".

> יש ספר שהוא אהוב עליך במיוחד?
"יש הרבה ספרים. בשלושה חודשים אלה אני הכי אוהבת את הסדרה של מנהרת הזמן של גלילה רון-פדר. קראתי כבר ששה ספרים מתוך הסדרה הזו על שני ילדים שנוסעים בזמן לארועים שונים בהיסטוריה של עם ישראל. אני גם אוהבת את ספרי הנסיכה מראלה".

> יש סופר שאת אוהבת במיוחד?
"מבחינת ספרים עם יותר ציורים אני אוהבת את מאיר שלו ומבחינת ספרים אחרים עדיין אין לי מישהו מיוחד שחביב עליי".

> תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  On 4 בנובמבר 2010 at 10:11 AM

    מקסימה. פשוט מקסימה

  • galithatan  On 4 בנובמבר 2010 at 1:05 PM

    חמודה 🙂 ומתחילה עם מאיר שלו כבר בגיל צעיר. זה מראה על כיוון טוב 😉

  • רוני  On 4 בנובמבר 2010 at 1:19 PM

    מקסימה ומשמחת, הילדה.
    ומעניינת גם עלילה המשנה של היד המניחה – או אולי מסירה? – את הברווז הצהוב משמאל.

  • עידית פארן  On 5 בנובמבר 2010 at 12:15 AM

    שלומי…אני אכולת קנאה
    גם היא קוראת
    וגם נתנה לך לראיין אותה
    (בפעם האחרונה שניסיתי לראיין אותם הם אמרו שהשאלות לא נכונות)

  • אדי  On 6 בנובמבר 2010 at 5:46 PM

    כעיקרון, כל מי שמכיר אותי יודע שעמדתי הרשמית לגבי ילדים היא שנאה וסלידה. לא יודע למה זה, אבל זה ככה. אלא שפתאום בא איזה ילד ברחוב, או תינוק בעגלה שצוחק בלי סיבה או איזה מאיה קלינג מותק כזאת ומדברת על ספרים ואני כבר לא יכול לחכות לימים [הרחוקים מאוד, אם כי אני מקווה שלא מאוד-מאוד] שאהיה אבא. המאיה קלינג שלי, אגב, תדע בעל פה את כל מיץ פטל מהסוף להתחלה ותזדהה במיוחד עם 'אבא עושה בושות' של מאיר שלו. ולמרות זאת, כמובן שהיא תגיע רחוק.

להשאיר תגובה

