שבת, נחל דוד 10:35

בר

שם: בר   /  גיל: 28   /  עיסוק: מדריך טיולים   /  מגורים: מבשרת ציון  

> איזה ספר אתה קורא ומה תוכל לספר עליו?
"כשצולמתי קראתי ספר על הצלבנים "החלום והקבר", שמספר את סיפור הצלבנים בצורה יותר סיפורית. הצלבנים תמיד עניינו אותי, וחשבתי ללמוד עליהם בצורה יותר סיפורית- דרך הספר".

> מי הסופר האהוב עליך ביותר?
"הסופר האהוב עלי ביותר הוא ג'יימז קלאבל, מחבר הספר "שוגון" וסדרת הספרים הממשיכים אותו. כיף "לצלול" לעולם אחר דרך הספרים האלו, וללמוד תוך כדי על תרבות יפן ותרבויות מזרח אסיה".

> יש ספר שקראת יותר מפעם אחת ומה שמו?
"יש מספר ספרים שקראתי כמה פעמים, בדרך כלל בהפרשים של כמה שנים, אחרי שהספקתי לשכוח פרטים מהספר".

> כמה ספרים אתה קורא בחודש?
"לפני שהתחלתי ללמוד באוניברסיטה, הייתי קורא בערך ספר בחודש. לצערי, בתקופה הזאת אני קורא מאמרים יותר משאני קורא ספרים".

> האם אתה קונה או שואל ספרים?
"אני בדרך כלל קונה ספרים. שמעתי פעם שיש אנשים שקוראים ספרים, ויש אנשים שקונים ספרים. אני יותר מהסוג השני מאשר הראשון".

> תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
"תמיד יש לי ספר בתיק "ליתר בטחון", לנסיעות ארוכות באוטובוס או לזמני המתנה".

> מעדיף ספרות עברית או מתורגמת?
"אין לי העדפה לגבי ספרות ישראלית או מתורגמת. אני דובר אנגלית, כך שאם הספר באנגלית, אעדיף לקרוא אותו בשפת המקור".

> אתה מנוי בספרייה?
"אני לא מנוי בספרייה, ואני מאחל ליום שבו אספיק לקרוא את הספרים שיש לי בבית, שלא לדבר על ספרים אחרים".

> תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שולי גושן  On 5 בספטמבר 2010 at 6:04 PM

    השלום והברכה לשלומי- בעל הרעיון הנפלא הזה.

    שמחתי מאד לגלות את האתר הנפלא שלך וקראתי בשקיקה את כל אלו שכבר התארחו במדור שלך. כיף לראות מה ספר עושה לאנשים.

    שתהיה לך שנה טובה ומאושרת ותדה על רגע של הנאה.

    שולי

  • דפנה לוי  On 7 בספטמבר 2010 at 1:17 PM

    מנקודת המבט שלך נדמה לפעמים שיש המון קוראים בארץ הזאת…
    שנה טובה.

  • shlomiyosef  On 7 בספטמבר 2010 at 1:56 PM

    שולי – תודה רבה
    שנה טובה גם לך

    דפנה – המון המון המון קוראים בארץ בזו
    שנה טובה גם לך – יקירתי 🙂

  • galithatan  On 8 בספטמבר 2010 at 12:50 PM

    סיקרן אותי הספר הזה על הצלבנים. אולי גם אני אקרא אותו? אולי 🙂

  • שחר שילוח  On 10 בספטמבר 2010 at 12:25 AM

    לחיי הספרים, לחיי אלה שקוראים אותם, לחיי זה שמצלם אותם.
    שנה טובה!

  • shlomiyosef  On 10 בספטמבר 2010 at 1:35 AM

    גלית – למה אולי? תקראי!!!
    שחר – שנה טובה טובה

כתיבת תגובה

