רביעי גן העיר 18:36. תל אביב

ולארי

שם: ולרי   /    גיל: 43   /      עיסוק: כל מיני     /    מגורים: תל אביב

> איזה ספר את קוראת ומה תוכלי לספר עליו?
"שמו "החוף",הרבה בטח ראו את הסרט באותו שם שאישית לא ראיתי.זה סיפור על כמה חברה שמקימים קומונה באי בודד בתאילנד,ספר קליל ונחמד

> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"יש לי יותר מאחד כמובן ובטח לא אספיק לקרוא חלק קטן ממה שניכתב ועוד יתכתב.כל פעם אני מגלה עוד ועוד.אני תמיד אוהב את Albert Cohen,Eric Emanuel Schmidt,Amin Ma'alouf,Amos Oz Romain Gary ועוד הרבה".

> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
"גם שאלה קשה,רבים אבל בתקופה הזאת: "מסע אל סוף הלילה(?) " של סלין:"Voyage au bout de la nuit" Celine".

> האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
"הנביא" (חליל ג'ובראן) הוא בין היחידים, אבל יש כמה שאני אשמח לקרוא שוב, כמו "ורוניקה החליטה למות"(פאולו קוהלו)

> כמה ספרים את קוראת חודש?
"אחד או שתיים".

> האם את קונה או שואלת ספרים?
"גם וגם".

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך אם ספר?
"רוב הזמן כי זה הכי כיף".

> יש ספר שאת מתביישת שלא קראת?
"לא מתבישת אבל יש חסרים".

>  זה המקום הקבוע שלך לקריאה?
"אחד מהם, אני באה לכאן עם הכלב וככה שנינו נהנים".

> את קוראת רק בצרפתית?
"הרוב וגם באנגלית". 

מתי עלית לארץ?
"עליתי לארץ רשמית ב-1995 אבל גם הייתי פה באוניברסיטה בירושלים לפני באתי מבלגיה".

>  האם יש משפט שנחרת לך בזיכרון?
"הרבה משפטים קראתי שלימדו אותי, אחד שקראתי לא מזמן:"החיים הם כמו רכבת, אם נשארים על הרציף הם עוברים אותנו!" (יסמינה קאדרה)

> תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Yulie Cohen  On 1 ביולי 2010 at 10:23 AM

    נהדר שלומי. מרענן שכזה… קשה להאמין שזו תל אביב-יפו בקיץ חם.

  • דנה  On 1 ביולי 2010 at 10:32 AM

    מקסים!
    רק תיקונים קטנים – שמו של הספר של סלין שהיא מתכוונת אליו הוא "מסע אל סוף הלילה" וכן "הנביא" נכתב ע"י חליל ג'ובראן.

  • shlomiyosef  On 1 ביולי 2010 at 1:22 PM

    יולי ודנה
    תודה רבה

  • galithatan  On 1 ביולי 2010 at 3:40 PM

    אהבתי את המשפט שהיא נתנה בסוף 🙂

    גם אני צריכה לחזור לספסל. נמאס לי לקרוא בבית.
    ברוך בואו של הקיץ!

  • נינו הרמן  On 4 בספטמבר 2010 at 12:19 AM

    שלום רב
    סיפרו לי על הבלוג , ממש משמח לראות את הצילומים והסיפור שממאחורי
    גם לי יש בלוג צילומים שיש בו שמחת מפגש אחרת אתה מוזמן בידידות רבה נינו

להשאיר תגובה

