ערב שבוע הספר, 17:45, תל אביב

הדר

שם: הדר כהן   /   גיל: 37      /      עיסוק: שוק ההון     /     מגורים: תל אביב

 > איזה ספר אתה קורא ומה תוכל לספר עליו עליו?
"פרקים נבחרים בפיזיקה של אסונות מאת מרישה פסל. חבר קרוב שאני סומך על הטעם שלו בכל מיני עניינים סיפר לי על הספר.מאחר ואין לו זמן להגיע לקריאה שלו הוא ביקש ממני לקרוא אותו ולומר לי מה דעתי".

> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"אני קצת מתבייש לומר אבל הכי נהניתי לקרוא השנה את ספריה של פיליפה גרגורי, רומנים היסטוריים על הנעשה מאחורי הקלעים של בתי המלוכה באירופה".

> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
"מאוד נהניתי לקרוא בפעם הראשונה את הנסיך הקטן, לקח לי 37 שנים להגיע אליו".

> האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
"עוד לא".

> כמה ספרים אתה קורא בחודש?
1-2

> האם אתה קונה או שואל ספרים?
"בדרך כלל קונה, מדי פעם שואל מחברים – ספרים אלו הכי מוצלחים, בד"כ הם מגיעים עם המלצות חמות".

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
"ברכב תמיד יש לפחות אחד".

> יש ספר שאתה מתבייש שלא קראת?
"החטא ועונשו".

> איך הגעת לקרוא דווקא כאן?
"הגעתי רבע שעה לפני פתיחת שבוע הספר העברי, אז חיפשתי פינה שאוכל לשבת ולקרוא, כל הספסלים היו תפוסים וחלקת הדשא שעל אי התנועה נראתה פתרון אורבני מושלם".

> מעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?
"מתורגמת".

> האם יש משפט שנחרת לך בזיכרון?
"בכל מה שקשור לספרות עדיין לא פיתחתי זיכרון מורחב, אני נהנה באותו רגע ולאחר מכן מפנה מקום לספר הבא".

> שבוע הספר הוא חג בשבילך או סתם עוד יום?
"התכווננתי במיוחד לכאן בתחילת שבוע הספר אז כנראה זה יותר מסתם עוד יום".

תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • galithatan  On 9 ביוני 2010 at 11:42 AM

    גם אני התכוננתי במיוחד לשבוע הספר 😉

    וספר ברכב זה פטנט להעברת זמן בשעת הצורך, שעד היום לא חשבתי עליו. אז הנה, קבלתי רעיון. תודה

    קנית ספרים, שלומי?

  • shlomiyosef  On 9 ביוני 2010 at 12:44 PM

    גלית
    אצלנו ברכב יש ספרים לשירה שלא תרצה לשמוע שוב ושוב את "הצריף של תמרי" ומפות, חוץ מזה שלי קנתה ואני שילמתי זה נחשב???

    • galithatan  On 10 ביוני 2010 at 2:34 PM

      שלומי תלמד לשרשר תגובות!

      וזה לא נחשב, מה שכתבת. אני לעומת זאת התחלתי ליישם במיידית, וכבר אתמול זה הציל אותי מעשר דקות משמימות.

  • bddaba  On 9 ביוני 2010 at 1:59 PM

    האיש הנכון במקום ובזמן הנכון… יופי של פוסט

כתיבת תגובה

