ל"ג בעומר 17:29, לול בעין הוד

עין הוד)

מה קורא?
קוקוריקו
נו בלי צחוק
רואה אותי צוחק?
איך הגיע הספר הזה לכאן בכלל?
זה היה חדר טיפולים
בעזרת בעלי חיים
ומרכז פינת חי עם אווזים
תרנגולות צפרדעים עכברים ארנבות כלבים וחתולים
בפנים ובחוץ.
אז היא השאירה לך ספר לשעות הפנאי?
אולי, מי יודע.
תגיד אתה נוגס בספר?
הייתה תקופה אבל הפסקתי עם זה
איך הדורה?
בסדר די נמאס למען האמת.
מכיר את דירה להשכיר?
שמעתי על זה אבל יש שם תרנגולת
אז זה לא ממש נוגע לי.
תגיד איך מגיעות הביצים ללול?
או עכשיו אתה נכנס לי לתחתונים?
לא באמת אתם ממש עושים את זה?
זאת אומרת כל יום יש ביצה אז כל יום אתם עושים את זה?
כנס לכאן ותקרא
http://web.macam.ac.il/~ltami/H/tarnegol2.htm
אומרים שאתה יכול להיות אלים במיוחד
אתה פוחד ממני?
כן קצת….
אתה לא רציני
אני הרי תרנגול תרבותי
אני קורא ספרים ובעיקר ספרי שירה
אני ממש רציני, אני די פוחד מחיות
כתוב כאן פסיכולוג?
הבנתי הבנתי
אז על מה הספר הזה?
אין לי מושג תשאל את הדס
http://www.notes.co.il/shlomiyosef/49073.asp
הדס, איזה ספר זה?
זה קובץ סיפורים של מדע בדיוני
בשם A gift from earth
את שם הסופר אכלו.
כנראה שהוא היה סופר טעים במיוחד.
כנראה!!!
תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רוני ה.  On 15 במאי 2010 at 2:44 PM

    כנראה לא סתם אומרים שהתרנגולת מהדסת.
    http://www.safa-ivrit.org/milon/%D7%94%D7%99%D7%93%D7%A1

  • תמר  On 15 במאי 2010 at 6:25 PM

    הוא לא סתם קורא, אלא מאתגר את עצמו: גם קורא ספר חצי אכול וגם עושה זאת מהסוף להתחלה.
    רואים עליו שהוא מההארד-קור של חובבי הספרות.

  • galithatan  On 15 במאי 2010 at 8:12 PM

    היה שווה לחכות 😉

  • bddaba  On 16 במאי 2010 at 11:25 AM

    * * * * *

  • chellig  On 16 במאי 2010 at 6:49 PM

    *****

    ותודה רבה גם

  • mooncatom  On 16 במאי 2010 at 7:36 PM

    מילא שהוא אינטיליגנטי,
    שטויות,
    אבל הוא גם חתיך!!!!
    תרנגול שווה…

    הצילום שווה מאוד.
    תודה,
    וקוקוריקה.

  • שחר שילוח  On 31 במאי 2010 at 8:32 PM

    מעולה. פתאום אני קולטת שלא הייתי אצלך מלא זמן.

כתיבת תגובה

