מנהל הקרקס – 17:55 רחוב לכיש תל אביב

בוריס 2

שם:  בוריס (ברוך) מסלוב    /    גיל: 64    /    מגורים: בת ים    /    עיסוק: שומר
 
> איזה ספר אתה קורא ומה יש לך לספר עליו?
"אני קורא את הספר Thief in law של הסופר הרוסי סוחנוב, זו סדרה של 7 ספרים. אני קורא את הכרך השלישי. יש סדרת טלוויזיה בשם "רוסיה המקוללת" שמבוססת על הספר". 

> מי הסופר האהוב עליך ביותר?
"סטפן צוויג" 
 
> כמה ספרים אתה קורא בחודש?
"ארבע ספרים"
 
> האם אתה מנוי בספרייה?
"כן, הספריה בבלפור בבת ים"
 
> האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
"כן, תמיד"!
 
> מתי עלית לארץ ומה עשית במוסקווה?
"עליתי לישראל ב2004 ושם הייתי מנהל קרקס על קרח"
 
> יש משפט שנחרת לך בזיכרון?
"גיבור תמיד מנצח" לא זוכר של מי או מהיכן הציטוט

> תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שחר  On 24 במרץ 2010 at 3:16 PM

    מקסים

  • שועי  On 24 במרץ 2010 at 3:34 PM

    גם הצילום, גם האתר, גם החתול המסב ראשו לאחור אל הקורא המרותק לספר, וגם הראיון בעקבותיו
    אבל גיבורים לא תמיד מנצחים, הם רק לומדים להשלים עם המקום שלבסוף הגיעו אליו.
    (-:

  • שולמית  On 24 במרץ 2010 at 3:42 PM

    לצילום משובח כולל המילים.
    אנושי מאוד כל זה. ומלא חמלה.
    חג שמיח איש מוכשר.

  • מיכל ש.  On 24 במרץ 2010 at 4:09 PM

    ואני מתה על איך
    שהם צצים שניהם מהחול,
    איש וסיפרו,
    חתול ומבטו.
    יפה שלומי.

  • אחת  On 24 במרץ 2010 at 6:22 PM

    כמה צבעים, כמה מישורים, כמה הטיות, ואיזו יציבות של אמצע – פיזית, חזותית ורוחנית

    נפלא

  • עידית פארן  On 24 במרץ 2010 at 7:13 PM

    והספרים
    (אני אחפש אותם, אם יש את זה בכלל בעברית)

    וכל הזמן אני שואלת איפה שלומי
    הולכת
    (ברגע זה, לסופר בעשרת…)
    עם שלושה דברים לאי בודד של יואב אבני
    ושואלת איפה שלומי עם המצלמה
    בסוף זה יצליח לי אני בטוחה!!!

  • קורא  On 24 במרץ 2010 at 9:48 PM

    מנהלי חברות אנלפביתים שמרוויחים מאות אלפי שקלים בחודש ושומרים שמרוויחים שכר רעב ומשכילים פי עשר.

  • אינשם  On 25 במרץ 2010 at 1:44 AM

    ולדעת להשלים עם המקום שהגעת אליו זה לא סוג של ניצחון?

  • שלומי  On 25 במרץ 2010 at 9:58 AM

    שחר – תודה רבה
    שועי – אולי השלמה היא הניצחון?
    שולמית – חג שמיח גםם לך
    מיכל ש. – מחול באנו ואל החול נשוב
    אחת – מלהטטת במלים
    עידית – תודיע שבוע קודם
    קורא – גם מנהלי חברות קוראים, זה ברור גם לך, אבל לראות מישהו שהיה מנהל ופתאום הוא יושב ברחוב וקורא, קצת צורם. למרות שבוריס איש נעים הליכות וחייכן ואפילו אני מרשה לומר שהוא נראה לי מאושר. אני מקווה.
    אינשם – כמו שאמרתי למעלה

  • שרון רז  On 25 במרץ 2010 at 10:20 AM

    כל הכבוד לו על הקריאה כך ברחוב, על מי שהוא, וכל הכבוד לך, על שתפסת אותו וצילמת וראיינת, תודה

  • שועי  On 25 במרץ 2010 at 2:16 PM

    אתם צודקים, שלפעמים בהתמודדות חווים איזה רגע של אושר ו/או התעלות, על כך שהכל במקומו למרום הכל; השאלה כמובן בסוג ההתמודדות, ישנם דברים הנתפשים כניצחונות במאבקים, שלאחריהם לא ממש מתחשק למי שעבר את כל זה אפילו לחייך. קרה לי. אולי זה סובייקטיבי. אבל זה לגמרי מנסיון אישי
    (-:

  • יולי  On 25 במרץ 2010 at 9:29 PM

    שלומי, זה יפה שהאמנות שלך מביאה את הטרגדיה של האנושות – שומר קורא על המאפיה הרוסית שמתעשרת – כאילו ששספרות ומציאות הם שני עולמות נפרדים. אבל הם לא. זה גם סוג של דוקומנטרי. אתה מבין? חג שמח ושכולנו מצא עוד קצת מעבדות לחירות. יישר כוח!

  • גלית חתן  On 27 במרץ 2010 at 2:49 PM

    שם הוא היה מנהל קרקס
    ופה יש קרקס אנושי גדול
    אבל הוא מעדיף את הספר
    בצדק, יש לומר

    עוד תמונה מוצלחת מבית תקתוקו של שלומי 🙂

  • מיכאל  On 7 במרץ 2013 at 1:07 AM

    לצערנו האדם הנפלא הזה הלך לעולמו לפני כ שנה ,חינו חברים מאוד קרובים,לצערו חייו התכזרו אליו כאשר חלה באין ספור מחלות קשות ויקיריו אשר האמין בהם נטשו אותו ברגע כה קשה,יהיה זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

