"אחרי 13 שנים של ירידה – מפלס ים המלח עלה בשמונה ס"מ" / כותרת בעיתון של היום

 

 המציל by you.

יום חמישי, 12:25, חוף מינרל, ים המלח

 

מה אתה קורא?

אני ממשיך את תפילת הבוקר מכיוון שלא הספקתי…..

כמה שנים אתה מציל?

הרבה שנים הפסקתי לספור….. אולי יש בעיה עם זה שייראו מציל קורא…

כן אבל אני אדגיש שאין איש במים…

אבל זו לא דוגמא טובה למצילים הצעירים….

דווקא דוגמא טובה שיקראו ספרים זה טוב לכולם!!!

כמה אנשים אתה מציל בשנה?

לא תאמין אבל די הרבה…..

איך בכלל אפשר לטבוע בים המלח?

בעיקר אנשים גדולים אני יודע לפי ההליכה שלהם שהם מועדים לטביעה

אז אני יורד למטה עומד קרוב אליהם ושומר שלא יפלו…..

ככה בשקט?

כן בשקט בלי לחץ….

 

 המציל 1

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שולמית  On 4 במרץ 2010 at 10:19 AM

    והעורבים האלה לידו
    וכל זה
    קסם
    תודה שלומי

  • גלית חתן  On 4 במרץ 2010 at 10:27 AM

    גם אני צריכה לתת קפיצה לים המלח
    אני ממש מזניחה את הדרום…

  • שחר  On 4 במרץ 2010 at 11:01 AM

    הוא נראה כמו דמות מספר,
    ולפחות שתיים מהציפורים הן טריסטרמית! (או איך שלא כותבים את זה)

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 4 במרץ 2010 at 11:27 AM

    גדול!

  • אסתי  On 4 במרץ 2010 at 12:05 PM

    בעיקר אנשים גדולים אני יודע לפי ההליכה שלהם שהם מועדים לטביעה

  • יולי  On 4 במרץ 2010 at 2:30 PM

    שלומי יקר, אחרי שהתחפשתי לבלוג שלך בפורים וחשבתי שלמדתי כל פרט ב – LOOK שלך
    אני שואלת: מה גרם לך לשנות את תבנית הכותרת והשאלות?

    ושאלה שנייה:
    שתי תמונות? אתה לא חושב שהגזמת?

    סתםםםםםםםם

    משובב לב לבקר כאן אצלך. תמיד. אהבת אדם. זה מה שישי בך שכל כך חסר מסביב. תודה מעומק הלב.

  • עידית פארן  On 4 במרץ 2010 at 3:40 PM

    שלומי, אתה שורק טוב

    מעולה אפילו…

  • נבט חיטה  On 5 במרץ 2010 at 8:09 AM

    פשוט נפלא כך לפתוח את בוקר שישי.
    יש טיפוסים מיוחדים אי שם בסביבות ים המלח.
    ואני כהרגלי: כמו המשפט האחרון של יולי. מסכימה איתה בכל הברה ואות.
    תודה!

  • טלילה  On 5 במרץ 2010 at 11:41 AM

    תודה.

    [ואני עם הציטוט של אסתי]

  • שלומי  On 5 במרץ 2010 at 2:49 PM

    תודה גדולה
    על משהו שאני עושה
    באהבה גדולה

    שבת שלום

    יולי – אני אוהב שינויים
    🙂

כתיבת תגובה

