קורא בקלפי טארוט – שישי 13:49 שדרות רוטשילד

IMG_TAROT

שם: עמוס  /  גיל: 45  /  עיסוק: מטפל גוף נפש (עיסוי רפואי, יוגה, רפלקסולוגיה, שיאצו)  /  מגורים: תל אביב
 
> איזה ספר אתה קורא ומה תוכל לספר עליו?
"זה ספר עיוני על כפות ידים ממבט פסיכולוגי. הישיבה שלי זה גם לכייף וגם ללימוד"
 
> כמה זמן אתה מתעסק בטארוט?
"17 שנה"
 
> מה אתה יכול לספר על הטארוט? 
"אני ממליץ בחום לכל מי שרוצה לפתח את המודעות שלו לעצמו ולמקומו בעולם הזה, ללמוד טארוט. זה נושק לקבלה, ומתקשר לעוד דרכים או שיטות טיפול, ולעתיד שאנחנו יוצרים. זו דרך מופלאה להבין את העולם שלנו".
 
> כמה ספרים אתה קורא בחודש?
"יש לי כמה מאות ספרים ואני קורא בחלק מהם בהתאם לצורך. כמטפל הוליסטי אני קורא בלי סוף. אני אוהב לקרוא, ללמוד, לחקור ולהתקדם. כדי להעמיק את הידע שלי אני קורא בלי סוף.
מבחינת ספרים להנאה אני קורא בין ספר לשניים. בימים אלו אני קורא את הספר "שלושה גברים בסירה אחת".  אני קורא אותו באנגלית, זה ספר מצחיק, סוג של הומור אנגלי, סיטואציות בחיים".
 
> האם אתה מעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?
"אני מעדיף לקרוא את המקור"
 
> יש סופר שאהוב עליך במיוחד?
"וואללה התקלת אותי, דוסטוייבסקי, מאיר שלו".

> יש ספר שאהוב עלייך במיוחד?
"את סידהרתא של הרמן הסה אהבתי מאוד" 
 
> אתה קונה או שואל ספרים?
"ספרות עיונית קונה. ספרות לקריאה מקבל או שואל"
 
> תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
"כן תמיד".
 
> יש ספר שאתה מתבייש שלא קראת?
"בטח יש הרבה. קלאסיקות בעיקר. קראתי אותם אבל במהדורה מקוצרת כשהייתי ילד.
מחזות של שקספיר, ימי ציקלג – יום אחד אגיע אליו"!
 
> למה אתה קורא דווקא כאן?
"אני עושה עבודה מחקרית, לומד להכיר אנשים דרך שיחה איתם או קריאה בכף ידם וככה אני למד על חייהם. זה נותן לי שימוש לדברים אחרים, אני גם מטפל באנשים, דרך קריאת כף ידם. וכשאין אנשים אני מעביר את הזמן בקריאה ולימוד".
 
> יש משפט שנחרת לך בזיכרון?
"יש הרבה .אני אוסף ציטוטים, בוא נראה משהו מהזמן האחרון. אני אוריד משהו שיש לי על הדלת
'אם לא תמצא זמן לעסוק בבריאות, תאלץ למצוא זמן להתמודד במחלות',  אבן סינא". 
 
> איך זה שאין לך מייל?
"אני בעולם של יצירה וספרים ומידע, יש המון בעולם הזה. זה לא אומר שלא יהיה לי. עוד תשובה: אני מחכה שייפתחו נייד קטן לא כבד עם בטרייה טובה, אני מחכה לזמן הנכון! אני יודע שזה כבר הגיע לניידים אז בוא נגיד שאני קרוב לזה יותר מתמיד".
 
> אז איך אפשר ליצור איתך קשר?
"בדרך הישנה והטובה  עמוס 052-4395392
או בשדרות רוטשילד. בדרך כלל אני שם, בעיקר בחודשי הקיץ"
 
> אתה מתפרנס מכל זה?
"כן בוודאי אבל הטארוט והקריאה בכף היד, זה בשביל ללמוד יותר על אנשים".
 
> יש לקוחות שחוזרים אליך?
"כן יש, לא מעט, או לייעוץ או לאוזן קשבת, אני לא ממליץ לעשות  את זה כל הזמן אבל תלוי בתקופה"
 
> תודה רבה
 
 
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עידית פארן  On 18 בפברואר 2010 at 10:03 AM

    נשבעת לך, שלומי

    אף פעם אין כלים במדיח
    הכל נורא מושלם, קוראים ספרים אין צעקות
    זה נפלא!!

    ממש מתחשק לי ללכת לקנות קפה ולשבת שם לידו,
    (היי- עמוס, זה גם מיועד אליך, לידך)

    עם ספר אלא מה

    אני אוהבת את השאלות של שלומי והתשובות שכל פעם הולכות למקום אחר….

  • גלית חתן  On 18 בפברואר 2010 at 10:03 AM

    פשוט מעולה. נראה לי שאני אתלה אותו גם על הדלת שלי 🙂

  • תמר  On 18 בפברואר 2010 at 12:27 PM

    הלוואי ויכולתי לחזור לזמנים בהם לא היה לא מייל,

    מצד שני איך הייתי מתעדכנת על פוסטים חדשים שלך?

  • שלומי  On 18 בפברואר 2010 at 4:37 PM

    עידית – מסמיק
    גלית – נבוא לבדוק את הדלת!
    תמר – באמת איך?

  • יולי  On 18 בפברואר 2010 at 5:09 PM

    שלומי יקר,
    באמת רגע של שקט אצלך כאן. תודה. אין מטרידים ואין אנסים ואין אלימים.
    ויש ס.יזהר אחד שכה חסר לנו היום.
    ואולי הכל התחיל ב- ימי ציקלג התש"חיות

  • יולי  On 18 בפברואר 2010 at 9:34 PM

    הצילום נהדר שלומי.
    והכתיבה גם…

  • שלומי  On 18 בפברואר 2010 at 10:58 PM

    את כל כך טובה אלי
    תודה רבה
    🙂

  • שחר  On 19 בפברואר 2010 at 4:39 PM

    וקצת הפתיע אותי שיש ספרים שהוא מתבייש שלא קרא. אין שום ספר שהוא ספר חובה, כי אם היינו מקדישים את הזמן לקריאת ספרי חובה, בהכרח לא היה לנו זמן לקרוא ספרי חובה אחרים.

כתיבת תגובה

