שישי, 16:12 רחוב הכובשים תל אביב

ראש כרוב

שם: רובי חזוני  /   גיל:31   /    עיסוק: מוזיקאי ושיפוצניק!  /   מגורים: תל אביב
 

> איזה ספר אתה קורא ומה יש לך לספר לנו עליו?
"'ענבי זעם', שאב אותי מהפתיחה שמתארת את מצב האדמה בכמה עמודים מלאי יאוש שמתפתח לתיאור עצוב וזועם של התקופה והאנשים ועל אף הבדלי השנים אני מוצא את עצמי מזדהה עם כל מילה"


> תשמע! הייתי בהצגה 'ענבי זעם' ויצאתי באמצע, עכשיו אני נזכר. היה די משעמם, למען האמת זו פעם ראשונה שיצאתי מהצגה באמצע מקווה שהספר לא משעמם?
"ממש לא אפילו מרתק".

> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
 "דאגלס אדמס".
 
> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
"מלכוד 22" 

> יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
" שלשה בסירה אחת, מלכוד 22"
 
> כמה ספרים אתה קורא בחודש?
" 2".
 
> קונה או שואל ספרים?  
"קונה".
 
> תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?  
"כן".
 
> יש ספר שאתה מתבייש שלא קראת?
 "כל הספרים של עמוס עוז".
 
> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"ספסל ליד הבית שממש ביקש שאקרא עליו".
 
> המייל שלך מתחיל בשם כרובי מה הסיפור?
 "קוראים לי רובי בלי דגש ב'ב' ,חלק מחברי קוראים לי רוב והדרך לרוב ראש כרוב קצרה". (אני גם קופירייטר בנשמתי)

> מעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?
 "מתורגמת, פשוט כי המגוון עצום והספרים שהכי התחברתי אליהם בחיי היו בעיקר מתורגמים".

> תרחיב בבקשה על היותך מוזיקאי!
"כותב ומנגן על גיטרה אתחיל להופיע עוד כשלושה חודשים"

>  יש משפט שנחרת לך בזיכרון?
 "היו הרבה כרגע לא עולה לי משהו מסוים".

> תודה רבה
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שולמית  On 21 בינואר 2010 at 10:06 AM

    ותודה. הפרויקט הזה שלך מרתק
    ויש בו פלא וקסם רב.
    ספר או תערוכה?
    כי מגיע.
    שולמית.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 21 בינואר 2010 at 10:07 AM

    כבר מזמן רציתי להעיר לך שיש לך שגיאת כתיב בשאלון, וכדאי לתקן
    תמיד אפשר לתפוס אותך אם ספר?
    עם, כמובן.

  • גלית חתן  On 21 בינואר 2010 at 10:35 AM

    ספסל ליד הבית, והוא אף פעם לא מבקש ממני כלום

    (וזה לא בגלל העבודות באבן גבירול)

  • שלומי  On 21 בינואר 2010 at 10:41 AM

    שולמית תודה רבה תערוכה יש והיא נודדת בספריות בארץ, כרגע היא מוצגת בספרייה בתל מונד ובפברואר תעבור לספרייה בכפר יונה.

    לשונאי – תוקן תודה רבה

    גלית – אולי את לא יודעת להקשיב לספסל תני לו צ'אנס נוסף

  • רועי שהגיע אחר-כך  On 21 בינואר 2010 at 2:26 PM

    כל פעם מחדש אני מתפלא על כך שאנשים לעתים קרובות לא מציינים כספר אהוב משהו שכתב הסופר האהוב עליהם. הפעם, משום מה, זה צרם לי יותר מאשר בדרך כלל אז חשבתי על זה קצת והגעתי למסקנה שהסופר האהוב עלי הוא גבריאל גארסיה מארקס (כנראה. סאראמאגו נותן לו פייט טוב), אבל שאם אני אצטרך לבחור את הספר האהוב עלי, אני אתלבט בין "אהבה בימי כולירה", "שלושה בסירה אחת" ו"ההוביט" ולא אצליח להגיע להחלטה. וסאראמאגו לא יכניס אף נציג לרשימה. "הבשורה על פי ישו" תשב על הספסל יחד עם "החייל האמיץ שוייק".

  • שלומי  On 21 בינואר 2010 at 2:45 PM

    למרות שהגעת אחר -כך אני שמח שהגעת
    מעניין ששמת לב למה שאני לא, רוב האנשים אוהבים סופר, וספר שכתב סופר אחר.
    איך מסבירים את זה הקוראים? הם לא מפני שלא נשאלו. אני אקח את זה לתשומת ליבי ואנסה לברר את זה איתם.
    תודה שהארת את עיני

  • אסתי  On 21 בינואר 2010 at 4:32 PM

    שבחר את האהובים עלי
    ענבי זעם, מילכוד הנפלא מכולם, שלושה בסירה אחת וכמובן דאגלס אדמס עם התייר בגלקסיה הענק

  • ח ל י  On 21 בינואר 2010 at 6:33 PM

    תמיד כיף המדור הזה שלך

  • קורא  On 21 בינואר 2010 at 7:00 PM

    זה כמו בהחבילה הגיעה במסיבת כיתה, אתה בדרך כלל לא נותן את תואר הילדה הכי יפה והילדה שאתה הכי אוהב והילדה שמתלבשת הכי יפה לאותה הילדה. זה הטבע האנושי, לתת פרס אחד לכל אחד, זה קורה גם באוסקרים.

  • שלומי  On 21 בינואר 2010 at 7:50 PM

    אסתי – את יש לך טעם משובח
    חלי תודה לך, המדור כיף לי כי אני מכיר אנשים חדשים והם נכנסים לי לחיים לתקופה קצרה אבל נשארים לתמיד.
    קורא – מעניין מה שאתה כותב כאן רועי פקח לי את העיניים לגבי הנושא הזה. אני אנסה לעקוב ולשאול את הקוראים הבאים על הסוגיה הזו. תודה.

  • שחר  On 21 בינואר 2010 at 9:05 PM

    ולכרובי יש אחלה ראש

  • אסתי  On 21 בינואר 2010 at 9:45 PM

    שים לב שהוא קורא את "ענבי זעם" ומימינו יש כתובת "שמאל יהודי"
    לדעתי סטיינבק היה שבע נחת מהרובד הנוסף שנכנס ככה לצילום.
    בכלל בקומפוזיציות שלך מתגלים כל פעם מחדש רבדים נוספים שנוצרים כתוצאה ממשהו מקרי אבל כל כך מתאים שקורה בתוך הפריים.

  • שלומי  On 21 בינואר 2010 at 9:54 PM

    את יודעת מה אני אוהב בצילום בכלל?
    בדיוק את הפרטים הנסתרים אלו מאחור שלא מיד קופצים לעין. חולה על זה, וגם קצת עליך. תודה רבה

  • עידית פארן  On 22 בינואר 2010 at 1:03 AM

    שנורא אהבתי
    שכחתי אותם ואת ההשפעה שלהם כי קראתי אותם מזמן
    מה שאני ממש אוהבת זה לגלות בכל פעם כמו מחלון לתוך בית טעם וריח אחר של ספרים

    שפתאום יש סיכוי כלשהו (לא בהתחשב בערימת הספרים שמתגרה בי עכשיו)
    שאקרא…יום אחד

    והיום, כמו בכל פעם שאני הולכת לקניות לקחתי את הספר כי בתור אני קוראת (בויקטורי בגדרה, שלומי אני יודעת שזה רחוק אבל זה מגיע למצבים שאני מחפשת אותך)

    ולא היה תור, כמעט נזפתי בקופאית, זה ספר כבד יחסית
    פרקים נבחרים בפיזיקה של אסונות
    אבל יש בו ציורים מדהימים, סיפור מקסים
    הנה
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3825629,00.html

    ושלומי- שוב תודה!!!

  • אדי  On 22 בינואר 2010 at 5:26 PM

    רובי, תאמין לי שאין לך מה להתבייש שלא קראת את עמוס עוז.
    ובכללי: אני לא חושב שזה ראוי להתבייש אם לא קוראים איזה ספר. אז בשביל מה הקריאה- בשביל להגיד 'קראתי את עוז', או בשביל להבין להתחבר ולהנות מהספר עצמו, יהיה אשר יהיה??

    ושלומי בחייאת שלומי.. מה זה קומפוזיציות??

  • שלומי  On 22 בינואר 2010 at 7:24 PM

    עידית – גדרה, ממש לא רחוק אולי עוד נפגש שם בנצחון שלך (ויקטורי) מה זה בכלל מרכז קניות?
    אדי – כן כן אנשים עושים הרבה דברים בחיים ולו רק בכדי לומר עשיתי כבשתי וכו'.
    ורק בשבילך שאיש לא יכנס

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%94

  • ריקי  On 24 בינואר 2010 at 2:07 AM

    המשפט 'ספסל ליד הבית שממש ביקש שאקרא עליו' שבה אותי. קורה לי תמיד וטוב לדעת שאני לא היחידה.
    בכלל, כרובי, אתה בסדר.

    ושלומי, תמשיך בדרכך. אני קוראת המון בחוץ, אולי יום אחד תתפוס גם אותי 😉

  • שלומי  On 24 בינואר 2010 at 10:59 AM

    ברוכה הבאה תודה רבה

  • יולי  On 24 בינואר 2010 at 6:03 PM

    נ-ה-ד-ר!

    עלה לי הרעיון להציע לך לפתח ערוץ מקביל בו אתה מזמין קוראים לענות על השאלון ומבקש שישלחו תמונה של הספר (סרוק) הספר של עכשיו או הספר האהוב או הספר של הסופר שהכי אוהבים.

    אמנם מפחיד לקלקל את האחידות כאן אבל אפשר שני מדורים

  • שלומי  On 24 בינואר 2010 at 6:12 PM

    יש לי 24 רעיונות
    ו24 וארבע שעות ביממה
    שעה לכל רעיון
    ומה עם עבודה ולישון ולאכול ולהיות עם המשפחה

  • יולי  On 24 בינואר 2010 at 10:27 PM

    מ-ש-פ-ח-ה
    זו ההשקעה הכי שווה
    כי היא חוזרת בנעימות

    אבל, גם יצירה…

כתיבת תגובה

