יום שישי קפה שיין, 9:00

ברק by you. 

שם: ברק  /  גיל: 35  /   עיסוק: פיזיולוג   /   מגורים: ת"א

 

> איזה ספר אתה קורא ומה אתה חושב עליו?
ספרות מקצועית, נהדר – מרחיב אופקים.

> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
 "what i talk about when i talk about running"

> האם יש ספר שקרא יותר מפעם אחת?
"לא"

> כמה ספרים אתה קורא בחודש?
 "תלוי בזמן הפנוי"

> האם אתה קונה או שואל ספרים?
" קונה"

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך אם ספר?
" לא", {ולתפוס עם ספר – זה עם ע' ולא עם א'… 🙂 }

> אופס תפסת אותי!!!

> יש ספר שאתה מתבייש שלא קראת?
"לא"

> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"כי נוח לי, שקט לי, ואני אוהב לקרוא גם בבתי קפה"

> מעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?
"גם וגם"

> האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
 "שקר – הוא סוג של גניבה, גניבה של האמת מהאדם שמגיעה לו הזכות…" (רודף העפיפונים)

> תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיכל  On 31 בדצמבר 2009 at 9:14 AM

    מכונס כולו
    עוטף בחוזקה את הספל
    קרוב לפנים
    להינות גם מאדי הקפה ומהמילים.
    קר, קר שם בחוץ

  • יולי  On 31 בדצמבר 2009 at 5:22 PM

    מרענן. התמונה והטקסט. עכשיו, בהמשך למה שכתבת אצלי, אני מאתגרת אותך לחפש את המקופחים של היום ולתת להם ביטוי כאן אצלך. רק כך יש סיכוי לשינוי. רק כך, אני מתכוונת שאנחנו = אתה וגם אני נשנה את הרגלי הצפייה או הצריכה או השיחה או מי יודע מה…

  • גלית חתן  On 11 בינואר 2010 at 11:07 PM

    מתי גם אני אצליח?

    (האמת היא שאני בעיקר מתגעגעת לקריאה בפארק)

להשאיר תגובה

