יום רביעי, 12:18 מכון כושר "גוף ראשון"

גורן 2 by you. 

שם: גלעד גורן   /   גיל: 25    /   עיסוק: מייסד איזריל הפקות   /   מגורים: תל אביב

 

> איזה ספר אתה קורא ומה אתה חושב עליו?
 "בדיוק סיימתי את הספר חייו הקצרים והמופלאים של אוסקר וואו. זה היה לא יאמן. אני ממליץ עליו לכולם".
 
> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"סקוט פיצג'רלד או וורגס יוסה, למרות שזה משתנה לעתים קרובות".

 > מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
"שאלה קשה. אז אני בד"כ אומר 100 שנים של בדידות"

> האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
"גטסבי הגדול של פיצג'רלד, "Wilderness" מאת ג'ים מוריסון (שירה)". 

 > כמה ספרים אתה קורא חודש?
"אני קורא בין אחד לשני ספרים בחודש"

> האם אתה קונה או שואל  ספרים?
"בד"כ שואל, זה יותר זול ויותר מעניין"

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
"כמעט תמיד"

> יש ספר שאתה מתבייש שלא קראת?
"יוליסס של ג'יימס ג'ויס"

 > מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"זה מאפשר לי לקרוא ארבעים וחמש דקות"

> מעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?
"אני בד"כ מנסה להחליף בין השניים"

> האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
"Hasta la victoria siempre", Che

 > תודה רבה
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  On 9 בדצמבר 2009 at 9:53 PM

    אתה גם מתאמן כאן?
    איך לא נפגשנו?

  • יולי  On 9 בדצמבר 2009 at 10:16 PM

    תסביר לי איך אפשר באותו הזמן גם לקרוא, גם לשמוע מוסיקה, גם לעשות כושר וגם לענות על שאלון שלך?
    אה?

  • גלית חתן  On 9 בדצמבר 2009 at 10:22 PM

    זה סטרט אפ!

  • מספר 666  On 10 בדצמבר 2009 at 6:24 AM

    ב"גוף ראשון"
    ראו "מכון הכושר ואני
    http://www.notes.co.il/eshed/53902.asp

  • שחר  On 12 בדצמבר 2009 at 6:45 PM

    רק נדמה לי, או שזה הספר שאף אחד לא קרא וכולם מתביישים בזה?

    (לא קראתי ולא מתביישת)

  • שלומי  On 12 בדצמבר 2009 at 7:21 PM

    תתבישי לך!!!

    לא יודע מי זה בכלל

    🙂

להשאיר תגובה

