שבת בבוקר, מנזר "נוטר-דאם דה ציון" עין כרם 13:22

מנזר נוטר דאם דה ציון עין כרם by you.

קשרנו את ג'ורג'י מחוץ לחומות של המנזר הקריר והנעים, הוא ילל לא מעט וכמובן ליבה של שלי נשבר, היא שאלה את אחת הנזירות אם יש מצב שהוא ייכנס, לנזירה זה היה ברור מאליו ואפילו נתנה לו אוכל. בינתיים אני ניסיתי להכניס את העגלה ואת שירה במקביל, יצאתי פזיז וטיפש. הדלת הכבדה נסגרה באיטיות מאיימת ישר על אחת האצבעות שלה. רגל אחת נשלחה אל העגלה שלא תברח ויד שנייה כאשר הגוף מוטה עד כמעט נפילה נשלחה אל הדלת. לא יודע אם היה זה מזל או נס. הבכי היה חזק וקצר. ליקקנו את הפצע ואת הדמעות. טיילנו מעט כדי להירגע ואז שמעתי קול נעים מקריא טקסט, חייכתי. ישבתי על ספסל ממול והקשבתי, קוראת אחת ושתי מאזינות, מידי פעם מצחקקות או עונות על שאלה בהיסטוריה של המקום. הן שמו לב אלי אבל אני רמזתי להן שלא יפריעו לעצמן, אז הן המשיכו. כשניגשתי להציע להן להשתתף בשאלון הקוראת הסכימה אבל אמרה שזה לא ספר אלא חוברת על ההיסטוריה של עין כרם. טקסט זה טקסט אמרתי, זה לא משנה והתמונה תחת העצים והספסלים ממש פסל סביבתי. עד היום היא לא חזרה אלי, לא מעט אנשים לא חוזרים אלי. אני "מציק" במייל תזכורת מספר פעמים לעיתים זה עוזר לעיתים זה לא.
הפעם זה לא עזר!
חבל!
אבל
נשארנו
עם תמונה
וסיפור קצרצר (:

 

והנה לינק עם תמונות לפתיחה של התערוכה שלי בכפר סבא. תהנו

http://picasaweb.google.com/mhdicl/Einat?authkey=Gv1sRgCL3yq8vhvuKQiAE&feat=email#

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תמר  On 11 בנובמבר 2009 at 11:25 PM

    יש סיכוי שהתערוכה תנדוד בין ספריות בארץ?

  • שלומי  On 11 בנובמבר 2009 at 11:26 PM

    זו התוכנית התערוכה אמורה לנדוד ברוב הספריות בארץ. מקווה שבכולן

  • דפנה לוי  On 11 בנובמבר 2009 at 11:29 PM

    צריך לכלול את כל המצולמים שלך לצילום קבוצתי, במקום סמלי – אולי בית הספרים הלאומי בירושלים או מקום לגמרי אחר…

  • שלומי  On 11 בנובמבר 2009 at 11:42 PM

    אולי נעשה מסיבה גדולה גדולה בכיכר העיר
    ואז כולנו נטוס ליורק???

  • עידית פארן  On 12 בנובמבר 2009 at 7:02 AM

    לרשימה שלהם
    הלכידה הזאת של הרגע

    (אבל אני מוכנה לטוס במקום, עם איזה 3 ספרים בתיק, מוותרת על האוכל, תיקחו אותי אתכם…)

  • אביגיל  On 12 בנובמבר 2009 at 10:45 AM

    את המקום הזה.
    אם כי אני לא מזהה את הפינה המצולמת. האם זה בדרך לבית העלמין הקטן?

  • גלית חתן  On 12 בנובמבר 2009 at 11:11 AM

    יופי של מקום… בדרך כלל במקומות כאלה הבחורה עם הספר או החוברת זו אני. חבל שהבחורה שכאן לא חזרה עם סיפורים או תשובות, אבל נהניתי גם כך 🙂

  • אביגיל  On 12 בנובמבר 2009 at 11:24 AM

    נראה מקסים.והאמנם אחת מנושאות הדברים היא מיכל גאולה שפיפראצת בטיסת אל על?

  • מיכל  On 12 בנובמבר 2009 at 2:19 PM

    השקט השלווה,
    קריאה בצוותא
    לדעתי זה צילום אווירה.
    צילום שהעיר אצלי זכרונות נעימים מזמנים עברו.
    תודה שלומי

  • יולי  On 13 בנובמבר 2009 at 4:52 PM

    תודה שלומי. ביקרתי בתמונות הפתיחה של התערוכה וממש הרגשתי כאילו הייתי שם. וגם היה שקט – כמו שאני אוהבת.
    אולי המוסיקה של ערן צור הייתה חסרה קצת..
    בהצלחה הנדידת התערוכה.
    האם אתה מתכוון להמשיך או שהפוסט הזה הוא סנונית לשינוי כיוון?

כתיבת תגובה

