ראשון 18:02 רחוב העבודה תל אביב

Noy by you. 

 
    שם: נוי גוז  /  גיל: 23   /   עיסוק: סטודנטית לעיצוב אופנה בשנקר  /  מגורים: ברמת גן

 

> איזה ספר את קוראת ומה את חושבת עליו?
"אני קוראת (בתמונה) את ספוטניק אהובתי של מורקמי ואני חייבת לציין שאני מאוכזבת. צילה של הרוח וקפקא על החוף היו הרבה יותר סוחפים. ברגעים אלו אני שקועה ב"צילה של הרוח."

> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"הסופר האהוב עליי- אשכול נבו"

> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
" הספר האהוב עליי- סוזאנה הבוכיה של אלונה קמחי"

> האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
 "קראתי יותר מפעם אחת את 4 בתים וגעגוע- ספר מדהים"!

> כמה ספרים את קוראת חודש?
"כמה ספרים אני קוראת, תלוי בכמה זמן פנוי יש לי, אבל נגיד "1-2

> האם את קונה או שואלת ספרים?
"אני קונה ספרים ולוקחת מחברות"

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
"לא תמיד אפשר לתפוס אותי עם ספר כי אני קוראת בדר"כ לפני השינה (או כשמשעמם)

יש ספר שאת מתביישת שעדיין לא קראת?
"אני מתביישת שלא קראתי את החטא ועונשו, התחלתי כמה פעמים"
 
> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"בחרתי לקרוא על הספסל בחוץ כי חזר האוויר שמקבל את בואו של החורף לעיר"

> מעדיפה ספרות ישראלית או מתורגמת? 
"אין לי העדפה לגבי ספרות ישראלית או מתורגמת, העיקר שיתפוס אותי"

> יש משפט שנחרט לך בזיכרון?

"אין משפט שנחרט לי בזיכרון עדיין אבל אני ממשיכה לחפש"

 > תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיכל  On 2 באוקטובר 2009 at 8:16 AM

    קרן שמש אחת מדוייקת,
    כתוביות בשפה זרה,
    רוח סתיו וניחוח חורף
    קוראה אצילית משהו – נדמה שלכדת רגע ממקום רחוק

  • אחת  On 2 באוקטובר 2009 at 11:23 AM

    מצרפת קולי לתגובתה המדוייקת והיפה של מיכל.
    ועוד – הבלוג הזה מראה לנו בכל פעם מחדש כי כל המקומות והרגעים והמצבים הרחוקים הללו הם חלק נוכח מאוד של כאן קרוב וחי.

  • גלית חתן  On 2 באוקטובר 2009 at 12:41 PM

    התמונה מתעלה בכמה רמות על הטקסט.

להשאיר תגובה

