גינת רות 18:55, תל אביב

גינת רות  by you.

שם: חנה מילשטוק  /   גיל:63   /   עיסוק: בעלים של קיוסקפה מילשטוק   /   מגורים: מרכז תל אביב
 
> איזה ספר את קוראת ומה את חושבת עליו?
"הספר האחרון של הסופרת מרגרט אטווד  –  'אי סדר מוסרי' וגם את המותחן באנגלית הספר של  מרגרט אטווד נפלא ואני אוהבת אותה מאוד. מורכב מסיפורים קצרים כמעט אוטו ביוגרפיים מרגשים אני אוהבת לקרוא אותו. המותחן באנגלית הוא מותחן באנגלית ואני רק בהתחלה. the surgeon"s daughter

> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
 "ריימונד קארבר כותב בעיקר שירה וסיפורים קצרים על החיים על עצמו. מרגש וכותב נפלא".

> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
 "דבר קטן וטוב כמובן של ריימונד קארבר". 

> האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
" הרבה".

> כמה ספרים את קוראת חודש?
"בין ארבעה לחמישה".

> האם את קונה או שואלת ספרים?
" גם וגם ספרים של סופרים אהובים עלי או קלאסיקות אני כמובן קונה. מותחנים וספרים שעדיין אין לי עליהם דעה אני קודם כל שואלת בספרייה ואז לפעמים קונה אם אני מחליטה שאני רוצה אותם אצלי בבית".
 
> ספרייה זה עולם הולך ונעלם או שעדיין זה קיים?
"עולם חי וקיים וחשוב להרבה אנשים כמוני למשל. כמעט תמיד יש שם תור קטן והיא פעילה מאוד לצעירים ומבוגרים ועד קשישים. אני אישית אוהבת את השקט והשיטוט בין המדפים העמוסים בספרים. נזכרת בספרים שקראתי  ובוחרת לי משהו. וזה בחינם".

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
"אפשר להגיד שכמעט תמיד כאשר אני פנויה כמובן". 

> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
 "זה בית הקפה שלי שנמצא בגינה וכרגע אין לי לקוחות אז כמובן שאני קוראת".

> הקפה שלך מאוד נעים ומיוחד, איך את עושה שיהיה כזה?
"תערובת טובה תשומת לב והכנה באהבה. כמו כל דבר בחיים".

> מעדיפה ספרות ישראלית או מתורגמת?
 "גם וגם אין העדפה מיוחדת. משתדלת לקרוא ספרות אנגלית בשפת המקור".

> תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Inbaliya  On 23 בספטמבר 2009 at 11:05 PM

    מצאתי את עצמי מדמיינת את התמונה בעודי קוראת
    בשכיבה על מחצלת בליל ירח מלא בפארק הירדן
    על ערסל תחת עץ בעת זריחה, גם בפארק הירדן
    על כל מיני ספסלים בגליל התחתון
    בגני שעשועים
    בכל מקום שבו אני קוראת
    כי הספרים תמיד בתיק וכשיש זמן- יש גם מקום.

    תודה על פוסט יפהפה – אילו הייתי בתל אביב הייתי הולכת לבדוק את הקפה הזה!
    שנה טובה!

  • איתמר  On 23 בספטמבר 2009 at 11:36 PM

    במבט ראשון זה נראה כמו עיירת נופש בתאילנד
    במקום קסום ושקט

    אך לא. זה במרכז ת"א

  • גלית חתן  On 24 בספטמבר 2009 at 12:20 AM

    סתם, טייק אוף על המיקום. שום סוף אין פה
    רק התחלות יפות

    האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
    זה כמו לשאול:
    האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם מצלמה?

    ברור שכן! 😉

  • מיכאל ז.  On 24 בספטמבר 2009 at 5:33 AM

    עצירת חובה אצלי בכל השיטוטים המרובים ברחבי ת"א.

  • מיכל  On 24 בספטמבר 2009 at 8:29 AM

    הצבעים כבר בפנים – עכשיו הכנסו לספרייה.
    הקוראה בערסל כבר יודעת שבספרייה מוצאים את החופש להתרגש.
    שלומי, תודה על רגע של נחת ויופי.

  • נבט חיטה  On 24 בספטמבר 2009 at 12:59 PM

    להדפיס ולמסגר.
    יפהפה.
    באמת נראית לרגע כדוכן של פיש אנד צ'יפס בעיירה אירית/וולשית כלשהי.

    ספרייה- מקום שאהוב עליי מאוד.
    עולם קסום כמו לקוח מתוך עליסה בארץ הפלאות.

    שלומי,
    שנה טובה ומבורכת!
    ותודה על הפוסטים המוארים, המאירים והציוריים שלך.

  • יולי  On 25 בספטמבר 2009 at 9:22 PM

    שלומי יש בך אהבת אדם חסרת תקדים כמעט. איזה כייף לקרוא אותך.

    שאלה קטנה (ואני כאילו תל אביבית דור שביעי) -היכן נמצאת גינת רות?

  • בועז  On 27 בספטמבר 2009 at 8:22 PM

    שלום יולי
    בתור ירושלמי (תל אביבי במקור), לעונג הוא להסביר לך איך להגיע לקפה/קיוסק מילשטוק
    ככר דיזינגוף? תרדי לרח זמנהוף ובראשון שמאלה לרח שולמית, זה שממשיך את בר כוכבא.
    תגידי שבועז שלח אותך

  • יולי  On 29 בספטמבר 2009 at 10:18 AM

    באמת להגיד שבועז שלח אותי?

  • שלומי  On 29 בספטמבר 2009 at 6:26 PM

    תודה רבה
    כייף גדול לראות ולקרוא שכולם נהנים
    ליולי. אני מגיע לרות דרך פרישמן חוצה את שלמה המלך ולוקח שמאלה. תגידי שבועז שלך אותך. הוא היה ראשון

    שנה טובה

  • עומר שומרוני  On 8 באוקטובר 2009 at 11:42 PM

    מצטרף לרשימת הנהנים השקטים. אני מאד אוהב את האתר שלך ואת הפרוייקט הזה.

להשאיר תגובה

