מוצ"ש חוף גורדון תל אביב 19:22

שירלי חוף גורדון by you. 


שם:
שירלי מגד   /    גיל: 32     /    עיסוק: אדריכלית     /     מגורים: ת"א


> איזה ספר את קוראת ומה את חושבת עליו?

"אני קוראת את הספר " פעם בחיים " של מירי רוזובסקי , לא סופרת שאני מכירה , המליצו לי על הספר בחנות ספרים. עדיין לא סיימתי לקרוא, האמת שקצת קשה לי עם הספר הזה, אני לא מצליחה לסיים אותו.  אני לא אוהבת את העריכה , יש כל הזמן קפיצות בין מספרי הסיפור והן חדות מדי. יחד עם זאת מאוד התחברתי לדמות המרכזית בסיפור ולכן אני ממשיכה לקרוא".

> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"סופר זר – מריו ורגס יוסה , פול אוסטרסופר ישראלי – דוד גרוסמן ועוד ועוד". 

> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
"קשה לי להגיד איזה הכי אהוב  כי יש הרבה.., אבל אני יכולה להגיד ש"אישה בורחת מבשורה" של גרוסמן טבוע בי וחוזר אליי בהרבה מצבים בחיים , אז כרגע הוא הכי אהוב".

> האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
 "אישה בורחת מבשורה"

> כמה ספרים את קוראת חודש?
"אני משתדלת לקרוא יום יום לפני השינה, בתקופות רגילות אני קוראת ספר בחודשיים בחופשות הרבה הרבה  יותר"

> האם את קונה או שואלת ספרים?
" אני קונה ספרים, ומאוד מאוד נהנית לעשות את זה. למרות שאני מוכרחה להודות שאני מתגעגעת לריח של ספרייה , יש לי דווקא זכרונות טובים מהילדות מהחוויה של שאילת ספרים – הספרנית, הכרטיס שלי ועוד".

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך אם ספר?
"לא ממש לא , ביומיום אני מאוד עסוקה. אפשר למצוא אותי עם ספר בסופי שבוע או בחופשות".

> יש ספר שאת מתביישת שלא קראת?
"לא מתביישת בכלל אבל מודה שיש הרבה ספרים שלא קראתי, אני לא קוראת כי אומרים שהספר טוב. או שאני מתחברת או שלא".

> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"החלטנו לצאת לים לקראת השקיעה , מרחק הליכה מהבית ומזג האוויר הרבה יותר נעים, הבנזוג שלי במים ואני נשארתי לקרוא – אין כמו לקרוא בים".

> מעדיפה ספרות ישראלית או מתורגמת?
"אוהבת גם וגם – תלוי בספר."

> האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
"תשמע, היא אומרת, אני לא יכולתי לנשום, אתה היית לי יותר מדי.
איך יותר מדי, שואל אברם חרש, מה זה יותר מדי כשאוהבים" (גרוסמן, אישה בורחת מבשורה)

> תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עידית פארן  On 17 בספטמבר 2009 at 12:54 AM

    שאני קוראת, אני ממש אוהבת את הפלישות האלה לספרים של אחרים, ועוד מחוץ לבית
    וחושבת
    שאם היית לוכד אותי
    (נניח כשאני יוצאת מהבית עם איזה 5 ספרים בתיק, שאף אחד לא ממש תפס אותי עוד)
    ומה הייתי אומרת, את השם של הסופר/ת שאני הכי אוהבת לא חושבת שאני זוכרת…
    זה יפה
    ושירלי, היא יודעת בדיוק מה היא אוהבת, נהדר!!

  • יולי  On 17 בספטמבר 2009 at 5:18 AM

    מאוד נחמד שלומי. התמונה, הראיון, נעים .
    שנה טובה

  • מיכל  On 17 בספטמבר 2009 at 10:54 AM

    גלים שקטים ונגיעות שמש אחרונות על חוף,
    באי אדום, הקוראה שקועה בעולמה של אחרת,
    זוהרת בלובנה המבדל.

  • גלית חתן  On 17 בספטמבר 2009 at 5:14 PM

    ושירלי הביאה לי זכרונות מהספרייה.
    בהחלט אפשר לומר שבילדות קראתי הרבה יותר.

  • אסתי  On 17 בספטמבר 2009 at 11:10 PM

    בדרך למכון כושר ב7:00 בבוקר אני עוברת בשדרות בן גוריון ועל אחד הספסלים יושבת בחורה ממש כאילו נלקחה מתוך הבלוג הזה, וקוראת ספר.
    שבע בבוקר. שדרות בן גוריון. תל אביב
    והצטערתי שאני ממהרת לעמל יומי על המסילה ועל שאין לי מצלמה (אם כי סלולרי גם הוא טוב) כי ממש התבקש לצלם, לשאול את השאלון ולשלוח אלייך.

    בקיצור, התמונה שלה שנחקקה בראשי הביאה אותי לחשוב על הבלוג שלך רבות באותו יום בעודי מזיעה על המסילה.

  • יוסף המספר  On 22 בספטמבר 2009 at 7:08 PM

    כיף לראות שיש עוד מספר קטן של אנשים, שיודעים להינות מהדברים הקטנים ועוד בתל אביב, תמונה מקסימה וכמו כן הכתבה

  • אלישבע זלצר  On 22 בספטמבר 2009 at 10:34 PM

    יוסף היקר, ולמה זה מפליא אותך? בת"א יש הרבה סוגי אנשים
    שנהנים מהדברים הקטנים של החיים, כמו למשל ללגום איזה קפה ולהתחיל את היום מרוצים, לפני שכולם יצעקו עליהם שהם ה"בועה"
    או לטייל על שפת הים בתחילת או בסוף היום, עם או בלי ספר, ואז כולם יצעקו שבתל אביב כולם נהנתנים… או לשבת עם ספר על ספסל בשדרה ולקרוא בחוץ – גם זו תל אביביות במיטבה

להשאיר תגובה

