בא לי קוסקוס, קינג ג'ורג' תל אביב 11:12

sandra by you.

שם: רפאל    /    גיל: 26    /    עיסוק: נגרית   /    מגורים: תל אביב
 

> איזה ספר אתה קוראת ומה את חושבת עליו?
"אני קוראת את הספר REVES EGARES  (חלומות שאבדו) של הסופר ג'ויס גרהם, זה ספר מתח, זאנר שאני מאוד אוהבת, הוא נחמד לא הכי טוב שלו אבל כיף להעביר איתו את הזמן".
 
> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"אדגר אלן פו".
 
> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
HISTOIRES EXTRAORDINAIRE"'סיפורים שלא יאמנו' של אדגר אלן פו ".
 
> האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
"כן, RIEN DE GRAVE (שום דבר לא נורא) של ג'יוסטין לוי".
 
> כמה ספרים את קוראת בחודש?
"שלושה ספרים".
   
> האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
"תמיד יש לי ספר בתיק".
 
> יש ספר שאת מתביישת שלא קראת?
"לא אין ספר כזה".
 
> איזה סופרים ישראלים את אוהבת?
"אני לא ממש מכירה ספרים מכירה את שמות הסופרים, ניסית את 'מיכאל שלי' של הסופר
עמוס עוז, לא התחברתי לספר ומאז לא ניסית יותר".
 
> עכשיו תסבירי בבקשה איך הפכת לנגרית ומה את עושה בקוסקוס?
"נרשמתי ללימודים  באוניברסיטה אבל מכיוון שקשה לי לשבת אז עזבתי, עשיתי קורס נגרות של משרד העבודה וכעת אני עובדת אצל נגר בפלורנטין, אני מתה על זה. וכאן בקוסקוס אני משלימה הכנסה".


> מאיפה את במקור?
"אני מפאריס, עליתי ארצה לפני שבע שנים"

> האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
"אני יכול להתנגד להכל, מלבד הפיתוי, אוסקר ווילד".
 
> תודה רבה

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסנת  On 19 באוגוסט 2009 at 11:12 PM

    אדגר, לא אתגר. כעת, לא כעט.

  • אופיר זמר  On 19 באוגוסט 2009 at 11:24 PM

    דווקא אהבתי את 'אתגר אלן פו' – מין מחווה לאתגר קרת?

  • ניב  On 20 באוגוסט 2009 at 12:18 AM

    רעיון מצוין לבלוג יצרת פה, עלתה על הבלוג שלך מישהי שעובדת איתי בחנות ספרים אחרי שחשבנו משהו בכיוון… והנה רעיון בשבילך- תשאל מישהו שעובד בחנות ספרים!

  • אסתי  On 20 באוגוסט 2009 at 12:29 AM

    בהחלט אתגר. אין ספק שבקריאה שלו יש אתגר גדול.

    יופי של דאבל מינינג. אהבתי עד מאוד.

  • מיכל  On 20 באוגוסט 2009 at 7:22 AM

    תמונה כל כך יפה. הצבעים,במיוחד הירוק והחום, הגובה- הקוראה,הספר והפחית – כאילו מתרחשת צמיחה.
    לקרוא ספר אימה ברחוב סואן כל כך – בחירה טובה. את הספר העסיסי של לוי (RIEN DE GRAVE ) בטח שומרת לשדירה.
    רומנטי כל כך…

  • שרון רז  On 20 באוגוסט 2009 at 8:09 AM

    אני עם מיכל בנוגע לצילום ולצבעים, יופי
    כשאני קורא שהיא עלתה מפריז זה גם עושה לי קצת טוב, כישראלי, וגם מעלה אצלי שאלה מה גורם לבחורה לעשות עלייה מעיר האורות לעיר הלחות

  • גלית חתן  On 20 באוגוסט 2009 at 10:57 AM

    גם המשפט של אוסקר ויילד
    וגם המשפט של שרון – מעיר האורות לעיר הלחות
    אותי מגניבה הנגרות, תחום שאין שום סיכוי שהייתי מסתדרת איתו 🙂

  • reut  On 20 באוגוסט 2009 at 12:39 PM

    "ספר, מתח זאנר שאני מאוד אוהבת"

    צריך להפוך ל"ספר מתח, ז'אנר שאני מאד אוהבת".

    וגם "כייף" צריך להפוך ל"כיף".

    חוץ מזה זהו אחד האתרים שאני הכי אוהבת ברשימות. ממש *כיף* לקרוא ולראות את הצילומים היפהפיים שלך.

  • שלומי  On 20 באוגוסט 2009 at 12:56 PM

    אסנת, אופיר, ניב, REUT
    תודה על התגובות שמח שהצטרפתם כייף לראות שמות חדשים.
    אסתי שרון גלית מיכל
    תודה גם לכם על ההתמדה
    שבת טובה

  • מואיז  On 20 באוגוסט 2009 at 6:14 PM

    אכלתי שם כשזה נפתח ונראה לי שהיא הגישה לי

    הנשים הצרפתיות קוראות די הרבה.

  • אחת  On 20 באוגוסט 2009 at 9:27 PM

    אתה בורא חיים ממש.

    איזה קסם צרפתי.
    כל ניחוחותיו כאן.

    עדנה מיוחדת שורה בכל תמונותיך ועל כל גיבוריך.

    ואני מצטרפת להחלטתך להותיר על כנם את דברי הנשאל/ת כלשונם.

  • שחר  On 20 באוגוסט 2009 at 11:03 PM

    לא יכולתי להעביר דפים בספר, כי אחרי יומיים של עבודה כבר לא היו נשארות לי אצבעות.

    אני שמחה שרפאל שורדת.

    תודה על עוד פוסט בסדרה הקסומה.

  • אלישבע זלצר  On 21 באוגוסט 2009 at 7:56 PM

    לך תראה מה הולך בבן יהודה (בין גורדון לבן גוריון, אסוציאציה לקוסקוס ולצרפתים) ) בימי סוף אוגוסט…
    וחוץ מזה התמונה נפלאה, מיד אני נזכרת בשחקניתו הראשית של אלמדובר. בתמונה רואים איך רפאל היא תמהיל בין צרפתיה לישראלית, אפילו מבלי לקרוא.

  • קלודט עטייה  On 22 באוגוסט 2009 at 12:36 AM

    מדליקה!

  • מיכל  On 22 באוגוסט 2009 at 10:36 AM

    על התצלום והמצולמת.. – אני מקנאה בה. כל כך הרבה זמן לא בניתי דברים עם הידיים. איזה געגוע הבאת לי כאן.

להשאיר תגובה

