ואחד אחרון לשבוע הספר 2009, כיכר רבין. 19:50

מיכאל שבוע הספר by you. 


שם:
מיכאל   /   גיל: 50   /   עיסוק: אדריכל   /    מגורים: תל אביב

> איזה ספר אתה קורא ומה אתה יכול לספר עליו?
"כרגע אני קורא את התרגום החדש של מובי דיק, ואת הנעלמים".
 
> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?

"זה תלוי בתקופה".
 
> האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
"כשהיתי בתחילת התיכון אני זוכר שבאמת אהבתי את – הפרפר – סיפור לגבי אסיר הנימלט מאי השדים ואותו אכן קראתי מספר פעמים כיום לצערי טעמי השתנה ואני מעדיף ספרות יותר עיונית".

> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
"לאחרונה קראתי הרבה היסטוריה בעיקר לגבי תקופת מלחמת העולם השנייה – הרייך השלישי – היסטוריה חדשה וכדומה ובמקביל את נוטות החסד אשר הייה לגבי פשוט ניפלא – מעיין קומיקס סמי ראליסטי".
 
> האם תמיד אפשר לתפוס אותך אם ספר?
"אני טס לפחות פעם בחודש כך שעיסוק זה מאפשר לי לקרוא".
 
> האם אתה קונה או שואל  ספרים?
"ספרים היום זולים מאוד אי לכך אני קונה די הרבה 4-5 לחודש – קונה ומשאיל". (לרוב ללא החזרה)
 
> כמה ספרים קנית בשבוע הספר?
"בשבוע הספר קניתי כ- 3 ספרים".  (לא כולל ספרים לילדים)
 
> אתה גם קורא בלהט וגם משגיח על הבנות איך אתה עושה את זה?
"בנוגע לקריאה תוך כדי עיסוק " בהורות" זה די נדיר – פשוט קראתי את בוריס אוקונין – מעיין סרט מתח אינטליגנטי המאפשר את זה".
 
> מעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?
"לצערי אני מעדיף ספרות זרה, בעבר קראתי במקור אך כיום לאור עצלותי אני קןרא מתורגמת".

 

> תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • טלילה  On 22 ביולי 2009 at 11:10 PM

    ואהבתי גם את ההגדרה שלו לנוטות החסד – קומיקס סמי ריאליסטי…

  • רוני  On 23 ביולי 2009 at 9:46 AM

    ומהטקסט עולה איש מקסים.

  • גלית חתן  On 23 ביולי 2009 at 11:28 AM

    על קריאה תוך כדי השגחה על הילדים – זה הדבר הראשון שעלה לי מהתבוננות בתמונה המצוינת 🙂

  • מיכל  On 23 ביולי 2009 at 7:44 PM

    אורות היריד ברקע מזכירים לי אורות קרקס.
    זרקור מאיר קורא שבוי בספרו כחיית קרקס בכלוב רשת צבעוני המרתקת מבטי הילדים. ההצגה יכולה להמשך, הקורא לא מתרגש. הוא בעולם משלו. איזה כייף, איזה יופי!

  • קלודט עטייה  On 25 ביולי 2009 at 11:10 PM

    בטח שלא בגלל התמונה.

  • שחר  On 26 ביולי 2009 at 12:00 AM

    שפספסתי שלושה פוסטים שלך. נו נו נו לי.

    הבלוג שלך גורם לאומה להיראות אינטליגנטית, וזה יפה.

להשאיר תגובה

