הילטון טאבה – גן עדן לקוראי הספרים, 28/06-2/07/2009

H-TABA (13) by you. 

בכל מקרה איך שלא תקראו את זה, אחרי הראש והעיניים, הבוהן והזרת עובדות הכי קשה.
כמה עובדות:
בהילטון טאבה יש שקט. וזה בדוק!
אל הילטון טאבה באים לקרוא. וזה תועד!
מעולם לא ראיתי כל כך הרבה אנשים קוראים בבת אחת
זאת  אומרת כשהם רק עם בגד ים!
בשיחה נעימה על כוס קפה עם מר מרטין המנכ"ל של המלון שהזמין אותי ליומיים ואני
הוספתי יומיים נוספים הוא מספר, שאנשים משאירים כאן את הספרים שהם קוראים, פשוט לא לוקחים אותם הביתה. אז יש במלון חדר, ספריה קטנה. וחוץ מזה מניחים שם ספרים לקריאה על מיטות השיזוף. אתה לוקח מגבת מאיש המגבות ויש מצב שהוא יציע לך ספר לקרוא, ככה בכייף. וחשבתי לי, במקום לנוח ולהנות מה אני אעשה עם כל כך הרבה קוראים?
אז קוראים יקרים, הגעתי למסקנה שאחרי הראש והעיניים
הבוהן
והזרת
עובדות
הכי
קשה!!!
להלן דוגמאות!!!

H-TABA (7)  H-TABA (8) 

H-TABA (10)  H-TABA (11)

H-TABA (3)  H-TABA (6)

H-TABA (5)  H-TABA (4)

H-TABA  H-TABA (2)

H-TABA (1)  H-TABA (18)

H-TABA (9)  H-TABA (15)

H-TABA (12)  H-TABA (16)

H-TABA (17) by you.

ויש מצב שיש לי מתחרה. גם זה תועד!!!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיכל  On 9 ביולי 2009 at 9:53 AM

    כריכה רכה, כריכה קשה – בעיקר בשפה זרה. על הבטן על הגב – בישיבה שכיבה או רביצה.חול, מים, שלווה.
    כל תמונה עולם שלם.
    שכנת אותי – גן עדן!

  • שואל  On 9 ביולי 2009 at 11:11 AM

    לא היה שם פיגוע לפני כמה שנים?

  • שרון רז  On 9 ביולי 2009 at 12:23 PM

    איזה יופי של צילומים ואיזה יופי סידרת אותם כאן בפוסט, תודה
    ואגב, המתחרה שלך לא מצלם אנשים קוראים ספרים, הוא מצלם אותם בבגדי ים…

  • אחת  On 9 ביולי 2009 at 1:05 PM

    אין לך מתחרים.
    אם וגם כאשר יצלמו.

  • מיכל  On 9 ביולי 2009 at 1:08 PM

    הדבר הכי חשוב בחופשה, כל חופשה, בעיקר כשחם, זה ספר וקצת צל 🙂

    מקסים, תודה

  • שלומי  On 9 ביולי 2009 at 10:21 PM

    למיכל X 2 אתן גם מקסימות תודה
    לשואל – אכן היה פיגוע בעבר
    שרון- תודה לך ואכן המתחרה מצלם, אך הוא מצלם פרח
    לאחת – את אחת ויחידה

  • השנייה  On 9 ביולי 2009 at 11:24 PM

    אתה מצלם מקסים.
    פשוט אהבה

  • אביגיל  On 10 ביולי 2009 at 1:58 AM

    מידי פעם אני חושבת עלייך בסאב-ווי בניו-יורק. כמה זוויות צילום ואור משתנה ופרצופים מרתקים ועל זה שלא תוכל לעצור את כולם לתחקור. אבל הנה שוב אתה מוכיח שאתה יכול למצוא פתרון יצירתי.

  • קלודט עטייה  On 10 ביולי 2009 at 5:49 AM

    שעשוע – לתפוס את המתחרה. זה כמעט עושה לי חשק לקרוא, אבל לא 😦 יש לי מבחנים ועבודות. ככה זה כשלומדים ספרות 15 שנה. אין יותר חדווה. ובכלל יש לי סטארט-אפ: מתקן שמחזיק את הספרץ זה מאד מעצבן כשהידיים לא פנויות.

  • אחת  On 10 ביולי 2009 at 1:44 PM

    חחח… תודה.
    אין לך מתחרים כי לאיש לא יהיה הצירוף הזה של העין והיד והתזמון והפתיחות והיכולת והראיונות והמסרים הויזואליים והתכניים-מילוליים והנוכחות של הסיטואציה ושל כל הנוטלים בה חלק.

  • גלית חתן  On 10 ביולי 2009 at 3:07 PM

    פשש ממש נהניתי מהפוסט הזה
    היה שווה, מה? ולא, אין לך מתחרה. לא באמת.

    רק שכחת להגיד ש-99% מהספרים הם באנגלית!

    🙂

  • אלישבע זלצר  On 10 ביולי 2009 at 10:20 PM

    כשאני משוטטת עם מצלמה ורואה מישהו עם ספר… אני חושבת על הבלוג שלך וזה נחמד….
    מציעה לך לפתוח קטגורית סוג חדשה ולהזמין את קוראי הבלוג לשלוח אליך צילומים נבחרים של אנשים קוראים. מה דעתך?.
    צילמתי היום מתחת גן העצמאות המחודש מבט ממעלה על מישהי שקוראת ספר על החוף ואשמח לשלוח אליך…

  • ריקי כהן  On 23 ביולי 2009 at 11:02 PM

    הצילומים והראיונות נוסכים אופטימיות ורוגע, כאילו העולם באמת יכול להיות מקום יפה, של ספרים ושל חוף. תודה

  • שולמית  On 6 בספטמבר 2009 at 10:29 AM

    כל זה.
    ואני לטאבה נסעתי לצייר…
    הגעתי אליך משרון רז
    ותודה
    פרוייקט מבורך
    שולמית.

  • עופר  On 10 בספטמבר 2009 at 7:43 AM

    קריאה הינה פעילות פנימית יפהפיה.
    כל הכבוד על הרעיון של הצילומים הללו, של אנשים קוראים ספרים.

    יש גם לי תמונה בסגנון, אצלי בבלוג, כאן:
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1407098

להשאיר תגובה

