יום ראשון, רכבת צפון, תל אביב 08:24

הדס by you.

שם: הדס    /   גיל: 27      /   עיסוק: מזכירה   /   מגורים: רמת גן
 
 > איזה ספר את קוראת ומה את חושבת עליו?  
"כיום אני קוראת את "גלנקיל – מותחן כבשים" של ליאוני סוואן (הוצאת עם עובד) בפעם החמישים כי הוא נגמר. אני נהנית ממנו כי הוא מקסים והגיוני 🙂   עדר כבשים חוקר לאיטו את המוות/רצח של הרועה שלהם. ספר נעים ומצחיק".

> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"אין לי סופר/ת אהוב/ה".

> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
"ראיתי ספר שמלא בתמונות של כלבים מכל מיני גזעים. אני חושבת שזה הספר האהוב עלי כיום. את כל היתר אני רק נהנית לקרוא".
 
> האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
"ספרים שאני נהנית לקרוא אני קוראת יותר מפעם אחת. כיום, אלה שיש בהישג יד ואני קוראת שוב ושוב הם סדרת "שבט דוב המערות" של ג'ין מ. אואל, בעיקר".

> כמה ספרים את קוראת חודש?
"ספר ליומיים -שלושה".
 
> אז בטח את מוותרת על משהו אם את קוראת בקצב שכזה!
"אין לנו טלויזיה בבית, ולקרוא זה תחביב שלי. אם יש לי ספר חדש או מעניין במיוחד, יהיה לי קשה לעזוב אותו כשאני אוכלת, מתארגנת לעבודה, אוטובוסים כל מצב".

> האם את קונה או שואלת ספרים?
"שואלת מאנשים וקונה את אלה שנהניתי לקרוא".
 
> האם את מנויה בספרייה?
"לא".

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר? 
 "כן".

> יש ספר שאת מתביישת שלא קראת?
"לא".

> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"אני מחכה לאוטבוס לעבודה".

> מעדיפה ספרות ישראלית או מתורגמת?
"מתורגמת, כנראה. אני אוהבת לתהות איך דברים נשמעים/נקראים/מפורשים בשפת המקור. בעברית אני כבר יודעת".

> האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
"לא. תמונות והרגשות הרבה יותר".
 
> תודה רבה 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיכל  On 25 ביוני 2009 at 2:18 PM

    למרות שהדמויות כולן לא בתנועה, הן משדרות אנרגיה מרוסנת. חלקם מחכים להסתער על היום,אחד נדהם מהכתוב בעיתון (כן, כן רוצה להגיד משהו) ואחת עדינה ששקועה בספר וכאילו מנסה לפרוץ ולקחת חלק בעלילה. ספר אחד – עולם שלם כבר כתבתי? יופי של תמונה.

  • מיכאל יעקובסון  On 25 ביוני 2009 at 10:07 PM

  • ג'ו  On 26 ביוני 2009 at 4:14 AM

    זה פשוט פשע שכרתו עצים על מנת להדפיס כזה ספר גרוע

  • ג'ו  On 26 ביוני 2009 at 4:21 AM

    זה הספר שהשפיע עלי השפעה עצומה. אחרי 100 עמודים הבנתי שאני קורא י ותר מידי וצריך להיות יותר בררני. אז התחלתי להתעמל. נפש בריאה בגוף בריא

כתיבת תגובה

