הספארי ברמת גן, 13:24

shira1 by you. 
 
שם: שירה יוסף קלינג  /  גיל: שנה ושמונה  / עיסוק: תינוקת   /  מגורים: תל אביב
 
איזה ספר את קוראת ומה את חושבת עליו?
"אני מעיינת בספר 'איגל פיגל', דמות שאני מעריצה ונסחפת אחריה בקריאות הידד, בכל פעם שאני רואה אותו בערוץ 'לולי' שדרך אגב אני ממליצה עליו בחום. על הערוץ אם לא הייתי ברורה".
 
איגל פיגל זו דמות אחרת, זה מאקה פאקה עם האבנים, לא?
"לא משנה כרגע".
 
טוב, אבל לא הבנתי, מעיינת? לא קוראת?
"אני לא יודעת לקרוא".
 
אבל שמעתי אותך קוראת בקול רם!
"אני סתם מקשקשת ג'יבריש' הברות וחצאי מילים שעדיין לא מתלבשות לי על הלשון, אני לא מבינה את זה אני יודעת מה אני בדיוק רוצה אבל נאדה, כלום לא יוצא".
 
מדוע את מעריצה את איגל פיגל?
"תראה, הוא חי לבד במערה, אז אחד, איך הוא לא פוחד, למשל אם אמא נעלמת לי מהעין לשניה אני מייד קוראת לה, ואם היא לא עונה מייד מייד אני רצה לחפש אותה. ככה גם עם אבא כמובן".

מה עם שניים?
"לא הבנתי".

ענית לי על איגל פיגל ואמרת ואני מצטט "אחד הוא גר לבד", ושניים, יש גם שניים?
"אה כן כן. הוא פשוט מדליק הוא מדבר בשפה שאני מבינה, והוא אוהב לנקות את האבנים שלו וגם את הפנים של חבריו, גם אני אוהבת נקיון, אם למשל אני מתלכלכת אני מייד עושה קולות של בואו תנקו אותי, אמא אומרת שיצאתי איסטניסטית כמו אבא".
 
כמה ספרים כבר יש לך?
"נדמה לי שמליון".

לא הגזמת?
"לא לא באמת, אמא כל שבוע קונה במבצע ארבע בבת אחת. ועכשיו שבוע הספר אז היינו כבר פעמיים, אולי שלוש, ואמא קנתה כמה קילו"

מה קילו? כמה ספרים היא קנתה?
"לא יודעת יש שם מבצעים, אז אמא קפצה על המציאה, ואבא היה צריך לסחוב אז הוא שאל אותה, תגידי כמה קילו קנית".

ליצן אבא שלך, אה?
"אה, לא הוא לא התחפש לליצן  בפורים, אבל הוא קצת מצחיק".
 
איזה ספר את הכי אוהבת?
"לאחרונה אני מאוד אוהבת את הספר 'הדלעת המופלעה, כשהייתי ממש תינוקת  אהבתי מאוד את הספר 'ברכבת יושבת ארנבת', ואני גם אוהבת את הספר, 'תוכים על העץ' וגם 'הזחל הרעב' את אוטו גלידה' את 'לבד על המרבד', וגם את 'הדובון בלע סבון', 'היה היה ירח', 'מיץ פטל', 'לשועל יש גרביים', 'דב שולח מכתב', 'מגדל של קביות בניתי', 'דירה להשכיר' 'הביצה שהתחפשה', 'העורב והשועל', 'ויהי ערב', 'הדג שלא רצה להיות דג', להמשיך?
 
בבקשה!

אין לי כוח!
 
טוב את לא חייבת איזה סופר את הכי אוהבת?
"לא אומרים לי את השמות".
 
כמה סיפורים את אוהבת לפני השינה?
"כמה שיותר, לא מתה על הקטע של ללכת לישון".
 
כמה ספרים ההורים קוראים בחודש?
"אמא נדמה לי ספר בחודש, אבא תקוע על ספר כבר שנה".
 
למה את קוראת דווקא כאן?
"את האמת?, נשברו לי הרגליים, אומנם עשינו כמה סיבובים באוטו לראות את החיות הגדולות, דרך אגב בטלוויזיה ובספרים הן הרבה יותר סטריליות. אבל בגן חיות אבא לא לקח את הקלנוע אז נאלצתי ללכת וללכת וללכת עד שהתעייפתי. אז מה יותר נחמד מספר על הברכיים ספסל שלי שלי ורק שלי. וקצת לנוח"?

משהו לשתות אולי?
"לא!!! צא' גידה".


טוב מייד, מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?
"וטרינרית!"
 
וואלה?
"כן וואללאהה!"
 
את יודעת מה עושה וטרינרית?
"לא אבל נטע חברה של אמא היא כזאת ויש לה אוטו גדול גדול כמו אמבולנס והיא מסתובבת ומלטפת חיות, בעיקר בחתולים וכלבים".
 
טוב יפה אז שיהיה בהצלחה!
"תודה גם לך".
 
תודה מתוקה
 
 
 
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיכל  On 18 ביוני 2009 at 10:04 AM

    על ספסל גדול יפיפיה קטנטונת מקריאה מתוך ספר בגודל תואם. מתחשק לשאול מה קורה שם בתוך הספר?
    תמונה וילדה מקסימה ושנונה. ראיון משעשע שמחזק את ההרגשה כי אין כמו ילדות עם ספרות ילדים. תמשיכי שירה להקשיב לסיפורים ולקרוא כי לישון זה בזבוז של זמן

  • גלית חתן  On 18 ביוני 2009 at 10:28 AM

    פשוט מקסים 🙂 מי ידע שאבא לא רק מצלם אלא גם מצחיק…

  • שלומית  On 18 ביוני 2009 at 11:20 AM

    אמרה הוטרינרית…
    אכן ראיון מקסים, ובלוג מקסים ביותר

  • יואב  On 18 ביוני 2009 at 11:56 AM

    ראיון מקסים ביותר.

    אני רץ לקנות את הספר על איגל פיגל.

  • תימורה  On 18 ביוני 2009 at 12:42 PM

    שניכם.

  • רוני  On 18 ביוני 2009 at 6:18 PM

    בתמונה וגם במילים.

  • שחר  On 18 ביוני 2009 at 10:59 PM

    תודה, מתוקה

  • reut  On 19 ביוני 2009 at 12:31 AM

    וכדי שיהיה יותר מקסים- מופלאה, לא מופלעה. וגם איסטניסית, לא איסטניסטית. איסטניס היא המילה הנכונה בצורת הזכר

  • נועה  On 19 ביוני 2009 at 10:53 PM

    הילדה הכי יפה בגן
    תמונה מהממת
    ילדה מהממת
    עושה חשק להצטרף אליה עם ספר
    כן ירבו כמותה

  • פֶלִיסַה  On 23 ביוני 2009 at 11:13 PM

    אהמ, וגם מתוקה אמיתית

    והבלוג הזה… מאיפה באת?
    מהמם.

  • שלומי  On 24 ביוני 2009 at 4:15 PM

    תודה על התגובות החמות

Trackbacks

כתיבת תגובה

