יום ראשון, 9:14 רחוב קפלן, תל אביב.

רחוב קפלן 9.15 by you. 

 

אז עכשיו הסיפור שלי

לא יודע מתי החלטתי ולמה לצלם קוראי ספרים

אבל אני חייב פרוייקט שקשור לצילום אחרת אני חסר שקט

אנשים יושבים בשקט וברוגע וקוראים

ואני, חסר השקט מפריע להם וקורא לזה פרוייקט

לא כולם מוכנים להשתתף, אולי אני מרתיע אולי מפחיד אבל כשאני עם ביתי הקטנה

אין מישהו שיגיד לי לא!!! מעניין למה

אני מציג את עצמי ואת הפרוייקט ומסביר שאת השאלות אני שולח במייל

היו כאלו שאין להם מייל

אז וויתרנו מפאת חוסר זמן, וגם לא ממש לעניין לגזול זמן מעבר לדקה שתיים של לכתוב את המייל

את האישה הנ"ל צילמתי בדרך לעבודה, ראיתי אותה פיספסתי עשיתי סיבוב די גדול

צילמתי………..

ואז יצאתי להציג את עצמי

שוב לא היה לי נעים, אף פעם לא נעים לי

לחשתי סליחה

ואז היא החלה להקריא בקול רם

היא הקריאה באנגלית וזה נשמע כמו ספר דת (אולי הברית החדשה?)

ניסיתי שוב הפעם באנגלית

ואז היא צעקה לי באנגלית ועשתה ככה עם אצבע נוזפת

לא להפריע אני עכשיו בטלוויזיה

ניסיתי שוב יותר בשקט

אבל היא בשלה

אני בטלוויזיה עכשיו לא להפריע

אז הלכתי

אני

לא

אוהב

להפריע

……………………………………………………………………………………………………………………

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אביגיל  On 4 ביוני 2009 at 10:01 AM

    היא נראית לי קצת כמו מטיפה.
    הפרוייקט מקסים, וכיף לשמוע על הזווית שלך.

  • מיכל  On 4 ביוני 2009 at 10:40 AM

    איזו תמונה! הצבעים נהדרים (הבורדו הזה בכל מקום..) ועדין העין שלי נמשכת לקוראה שיושבת לצד מטענה הגדול הפרוש מכונסת בספר הקטן. באמת צריך היה אומץ ואולי חוצפה להתפרץ לבועה שעוטפת אותה. אין ספק שהספר הוא עולם שלם.

  • חיים  On 4 ביוני 2009 at 2:51 PM

    התמונה מדהימה ומיכל פשוט גנבה לי את התגובה
    גם אני אהבתי את הבורדו שמככב לו שם
    שה תפסיק לגרור את הילדה ברחוב בשביל
    לקבל סקופיים זה לא הוגן 🙂
    יום אחלא

  • רעיה  On 5 ביוני 2009 at 11:55 PM

    התמונות מעבירות כל כך יפה את חווית הקריאה, והסיפור מאחורי תמיד מסקרן ומשלים את
    החוויה. תמשיך הפרוייקט מקסים.

  • גלית חתן  On 10 ביוני 2009 at 9:45 AM

    סיפור יוצא דופן יחסית לבלוג… וכתבת כל כך יפה. מקווה שבפוסט הבא כבר יחזרו לשתף פעולה איתך 😉

  • קלודט עטייה  On 18 ביוני 2009 at 10:26 PM

    כמה נקי

  • שלומי  On 18 ביוני 2009 at 10:30 PM

    אכן נקי לא שמתי לב
    🙂

כתיבת תגובה

