יום שישי, גן מאיר, תל אביב 12:23

Asi by you. 

שם: אסי מאיר שם הילד: איתמר מאיר /  גיל: 33  ואיתמר בן שנה  / עסוק: בעל קליניקה לשיאצו וטיפולי מגע   /  מגורים: רופין 18 תל אביב
 
איזה ספר אתה קורא ומה דעתך עליו?
"אני קורא עכשיו ספר מקסים, שהמליצו לי עליו בחנות הספרים "הנסיך הקטן", "שחמט למתחילים הצעירים", ספר ילדים המלמד תוך שימוש באיורים מקסימים את רזי המשחק. גם שחקנים ותיקים יוכלו למצוא מידע מועיל וטיפים לשיפור המשחק שלהם. כשקניתי את הספר, כבר ידעתי לאיזה ילד אני רוצה לתת אותו כמתנת יום הולדת".

 > מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"מייקל שייבון".

> מהו הספר האהוב עלייך ביותר, ומהו הספר האהוב  ביותר על בנך?
 "'ספרהחיבוק הגדו'ל של גוידו ואן גנכטן, הציורים וההומור שובי נפש ומצחיקים את הקטנטן גם בפעם המאה".

> האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
 "'טאו' שיאצו של ריוקיו אנדו ספר שעוסק בתחום העיסוק שלי". 

> כמה ספרים אתה קורא חודש?
"בין אחד לשלוש".

> כמה ספרים אתה מקריא לבנך לפני השינה?
"אחד שניים".

> איזה ספר בנך מעדיף לשמוע לפני השינה בימים אלו?
 "'ספר החיבוק הגדול' וספר 'השינה הגדול' של גוידו ואן גנכטן".

> האם אתה קונה או שואל ספרים
" קונה".

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
"לאחרונה כן".

> יש ספר שאתה מתבייש שלא קראת?
 "לא".

> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"המקום נעים מאד העצים נותנים אנרגיה נעימה אפשר לשחק עם בני וגם לנצל את הזמן שהוא ישן למנוחה ולהתרגעות שלי".

> מעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?
 "אין העדפה כל עוד הספר טוב".

> האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
"לא שאני יכול לחשוב עליו כרגע".

> תודה רבה
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אביגיל  On 14 במאי 2009 at 5:12 PM

    פרויקט מקסים

  • מיכל  On 14 במאי 2009 at 6:07 PM

    הפעם אני מזדהה עם הספר המוצלח "שחמט למתחילים הצעירים" גם אני הייתי מרותקת. קראתי כל מילה. שיננתי כל צעד. וישבתי לשחק וללמד את הילד שלי. שבוע ראשון, השתדלתי להפסיד. בשבוע השני כבר לא הצלחתי לנצח…
    הפעם שלומי, הספר עשה את התמונה

  • גלית חתן  On 14 במאי 2009 at 7:28 PM

    איך הילד מציץ בך, כזה חמוד 🙂

  • שלומי  On 14 במאי 2009 at 9:32 PM

    אביגיל – תודה רבה וברוכה הבאה יש אחד בשבוע
    מיכל – כייף לקרוא את חוכמתך
    גלית – קלטת יפה!!!

  • אלישבע זלצר  On 5 ביוני 2009 at 8:57 AM

    אהבתי את הרעיון הזה שראיון מאחוריו
    וגם את התמונות
    אנחנו מסתובבים באותה הסביבה…
    מזמינה אותך לקרוא באתר שלי

כתיבת תגובה

