בריז'יט 1999-2009

shelly by you.

את בריז'יט קיבלתי בעסקת חבילה עם האהבה. אני וחתולים אף פעם לא הסתדרנו. אני הייתי צורח מבהלה בכל הזדמנות שהיא צצה והיא הייתה נבהלת מהצעקה וחוזר חלילה. שלא לדבר על השערות, ועל הריח, ועל הייללות בלילות ועל הרהיטים השרוטים, היום בבוקר שלי לקחה את בריז'יט לחוות דעת נוספת במרפאה. כשהתקשרתי להתעדכן שלי בכתה ואמרה שהיא מתה. נחנקתי מדמעות יחד עם שלי, כחמש שנים שאני חי עם בריז'יט, חמש שנים של חיים לא פשוטים עברו עלי, וגם עליה. לא פעם התפללתי שתעלם, חלמתי שתברח נדרתי שתתנדף. הייתי בטוח שאשמח, שאפרוץ בשירה אדירה ובמחולות עממייים. אבל נחנקתי ודמעות חרצו בפני. כי בריזיט בסך הכל הייתה חתולה טובה ששלי מאוד אהבה. היא הייתה איתה תשע שנים, ואפילו שירה נפרדה ממנה כל לילה בברכת ליל מנוחה.

אז ליל מנוחה בריז'יט ומיאו עדין ומתוק.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יוסי דר  On 18 באפריל 2009 at 9:37 PM

    ת.נ.צ.ב.ה.

  • אסתי  On 18 באפריל 2009 at 9:54 PM

    חתולה מטופחת להפליא היא נראית.
    ויפיפיה.

    שתנוח בשלום בגן העדן של החתולים

  • מיכל  On 18 באפריל 2009 at 11:24 PM

    היא היתה יפיפיה.

    קשה לי למצוא מילים.. רק שכתבת עליה יפה. מקווה שהיא לא סבלה.

  • שלומי  On 19 באפריל 2009 at 4:52 PM

    למגיבות ולמגיב
    מזל שהיא לא סבלה באמת אולי יום או יומיים

  • יעל ישראל  On 20 באפריל 2009 at 1:12 AM

    כמה עצוב. ממה היא מתה כה צעירה?

    חתול שלי מת לפני חודש וחצי בגיל עשר בגלל טיפות נגד פרעושיםפ בשם רבולושן.

    היא היתה יפיפיה.

  • שלי  On 21 באפריל 2009 at 12:34 AM

    היא מתה ממחלת לב… הייתה חברה טובה ונשמה מתוקה… משתתפת בצערך

  • גיא ונטע  On 21 באפריל 2009 at 6:43 AM

    חתולה יפיפיה…

  • שלומי  On 21 באפריל 2009 at 2:09 PM

    תודה רבה
    טוב לשמוע ממכם

  • שחר  On 23 באפריל 2009 at 11:40 PM

    ומחבקת חזק את סקינר שלי

  • שלומי  On 23 באפריל 2009 at 11:46 PM

    תודה רבה
    שתתחבקו עוד המון שנים

  • עדי  On 27 באפריל 2009 at 1:58 PM

    היא דומה לנוש, החתול שלי… אני גם בטוחה שעמית מרגיש כלפיו אותו הדבר…

  • ניבה  On 8 ביוני 2009 at 2:04 PM

    מה שבטוח היו לה חיים ממש טובים אתכם.
    כבר אמרתי, עכשיו אני כותבת – מצטערת…

להשאיר תגובה

