אלצ'ה, דרום ספרד, 08:42

ספרד 2009 109 by you. 

אני – "pardona, מדברת אנגלית"?

היא – "לא"!

אני – "בני, אולי תסביר לה על הפרוייקט שלי"?

בני –  "היא לא נראית לי מעוניינת"!

אני – "אבל תראה איזה יופי של סיטואציה והצבעים"

בני – "אם היא הייתה ממש רוצה היא הייתה אומרת שהיא מדברת מעט אנגלית"

אני – "כן, אבל יכול להיות שהיא ממש, אבל ממש לא יודעת מילה באנגלית"?

בני – "תשמע אני גר כאן שנים ואני יודע שמבחינתה אתה פולש לה לפרטיות"

אני – "תראה איזו רגועה היא, היא אפילו לא שמה לב אלינו" 

בני – (מפיל את בקבוק המים על המצלמה), "רואה אתה ממש מעצבן אולי תניח ותהנה לך מהחופש, אתה כל הזמן לא רגוע"!

אני – "תראה איזו מהומה יש כאן והיא אפילו לא מרימה ראש, מה איכפת לך תשאל אותה רק איזה ספר היא קוראת".

בני – "תשמע כאן זה לא הארץ, אני מכיר כאן את האנשים, כאן אתה לא יכול גשת אליהם ולשאול אותם סתם שאלות, היא ממש במצוקה. עזוב אותה".

אני – "יכול להיות שאתה מכיר את האנשים שכבר הכרת, אבל יש עוד מיליוני אנשים שאתה עדיין לא מכיר והיא אחת מהן".

בני – "תשמע זו תרבות אחרת, ומה זה בכלל הפרוייקט הזה את מי זה מעניין מה אנשים קוראים"?

אני – "דווקא נכנסים הרבה אנשים לדף שלי, אולי היא קוראת ספר על ניו אייג' או משהו בסגנון, ספר כזה עוד לא היה לי"?

בני – "טוב צריך להמשיך יש לי פגישה עוד שעה ויש לנו נסיעה של שעתיים לפחות"

אני – "אוף".

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שרון רז  On 2 באפריל 2009 at 5:08 PM

    שם זה באמת חדירה לפרטיות כנראה
    אבל הצבעים, הצבעים
    רק באירופה, ובמדינה כמו ספרד אפשר לראות קיר כזה עם כל כך הרבה אדום! ועם ירוק כקונטראסט
    וגם אישה מעשנת בפנים
    החינוך, המודעות, ההיסטוריה של אמנות, צבע, אסתטיקה, עיצוב, תעוזה ומול זה הפריטמיטיביות הגסה או הצורך הקיומי הפשוט, תלוי איך מסתכלים על זה, של פשוט לעשן בתוך קפה
    ספרד כאמור, לא ישראל…

  • שרון רז  On 2 באפריל 2009 at 5:09 PM

    קפד את ה-ט, פרימיטיביות, סליחה…

  • שלומי  On 2 באפריל 2009 at 5:18 PM

    הצבעוניות גמרה עלי
    האור שבא לה מימין הקעקוע השרשרת והקפה המצויין

  • גלית חתן  On 4 באפריל 2009 at 1:43 PM

    גם בלי שנדע מה היא באמת קראה 🙂

    כי הדיאלוג הזה יצא יופי לא פחות משאלות הספרים

  • שלומי  On 5 באפריל 2009 at 10:35 AM

    הרעיון של הדף הזה שלי, הוא גם הצילום ולא רק השאלון. מידי פעם אני יוצא מהשיגרה ומנסה לתת ערך מוסף לצילום. מקווה שהפעם זה הצליח. בפעם האחרונה נדמה לי צילמתי אנשים ישנים על הספר והיו תגובות "קשות" (:

כתיבת תגובה

