חוף הדקל, אילת, 13:32

avram by you. 

שם: אלצ'ק אברהם / גיל: 27  /  מגורים: אילת  / עיסוק: מורה ללשון וספרות ומחנך כיתה מאתגרת

> מה זה כיתה מאתגרת?
"כיתה מאתגרת היא כיתה של ילדים בעלי חסכים רגשיים כאלה ואחרים. לא אוכל להרחיב עקב צנעת הפרט".

> איזה ספר אתה קורה ומה דעתך עליו?
"אני קורא כרגע את "הכפיל" מאת דוסטויבסקי ואת "הלשון והספר" מאת טור סיני". אני משתדל לקרוא ספרים סוריאליסטים. ככל שהספר מדוייק יותר כך אני אוהב אותו יותר. מילים ומשפטים שמעבירים את התחושה בידוק, גם אם המשפט קצר או ארוך מאוד, מעלים את קרנו של הספר בעיניי. ככלל, אני חושב שהספרים שאני קורא הם נפלאים ושמח על כל דף שעובר וחושף דמיון חדש".

> מיהו הסופר שאתה הכי אוהב לקרוא
?
"הסופר האהוב עלי הוא פול אוסטר".

> מהו הספר האהוב עליך?
"הספר האהוב עלי הוא "מפסידנים יפים" של לאונרד כהן ו"דראקולה" של בראם סטוקר".

> האם יש ספר שחזרת לקרוא יותר מפעם אחת, אם כן מה שמו?
"את ספריה של ג'ין הלן קראתי המון פעמים, וכן את סיפוריו של או. הנרי"..

> כמה ספרים אתה קורא בחודש?
"אני קורא לפחות שני ספרים במקביל, ומסיים אחד או יותר בחודש, תלוי באורך ובעומס העבודה שלי".

> האם אתה קונה או שואל ספרים?
"רק קונה ספרים, מאוד רכושני לגביהם".

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
"תמיד ניתן לתפוס אותי עם ספר. תמיד".

> האם יש ספר שאתה מתבייש שעדיין לא קראת?
"אני מתבייש שטרם קראתי את 'יוליסס'  של ג'ויס".

>מעדיף ספרות עברית או מתורגמת?
"אני מעדיף ספרות מתורגמת, כי היא לא עוסקת רק בתל אביב או ברווקים/רווקות מתוסכלים".

> האם יש משפט שנחרט לך בזכרון?
"כן, 'לוליטה' מאת נבוקוב. "העולם מורכב לא רק מסמלים אלא גם משמלות." גאוני! ונכון!".

> תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיכל  On 19 בפברואר 2009 at 10:13 AM

    איזה כיף לו.
    גם על זה שהוא נוהג לקרוא במקביל וגם על זה שהוא יושב בחוף וקורא 🙂

  • מיכאל  On 19 בפברואר 2009 at 1:20 PM

    זה יכול בהחלט להיות רעיון למדור העמוד האחרון של מוסף הארץ (כי די נמאס כבר מ"המשפחה" שמתייבצת על הספה בסלון ביתה….

  • אחת  On 19 בפברואר 2009 at 3:55 PM

    אולי של פעם.
    הבלוג הזה הוא הרבה למעלה ממעלתו של הארץ של היום לדעתי, מוסף או לא מוסף.

  • שחר  On 19 בפברואר 2009 at 5:01 PM

    שעשעה אותי מאוד.

    גם אני לא קראתי את יוליסס אבל עוד לא התחלתי להתבייש בזה

  • אסתי  On 19 בפברואר 2009 at 5:02 PM

    כל פעם אני מתאהבת מחדש
    מאיפה אתה מגלה את האנשים המקסימים והעמוקים האלו?

  • שלומי  On 19 בפברואר 2009 at 8:50 PM

    אני מסמיק. תמשיכו
    🙂

  • אליענה  On 19 בפברואר 2009 at 9:19 PM

    הבלוג שלך הוא אחד הדברים הכי מקסימים ומענגים ברשת ובכלל.

  • גלית חתן  On 25 בפברואר 2009 at 10:24 PM

    קורא רציני יש לנו פה, ורק בן 27… 🙂

    ועכשיו שלב הקיטור: אוווף עשית לי געגועים לאילת!

  • פסבדונית  On 25 בפברואר 2009 at 11:21 PM

    למעלה, יושבת על כיסא בחורה בקצה התמונה, מרכינה ראש. או שהיא קוראת את ערכי הקלוריות של עטיפת מסטיק או שגם היא אוחזת בספר. מה היא קוראת? מסקרן לא פחות

  • דודי  On 6 במרץ 2009 at 3:34 AM

    לא עוסקת רק בתל-אביב או ברווקים מתוסכלים (והיא כוללת גם ספרים שלא נכתבו דווקא השנה).

להשאיר תגובה

