חוות פיליפ, נגב צפוני 11:49

etay by you. 

שם: איתי שטרנפלד  /  גיל: 26  /  מגורים: רחובות, באר שבע  /  עיסוק: סטודנט
 
> איזה ספר אתה קורא ומה אתה חושב עליו?
"התארגנות ארגונית , אני קורא את הספר לא מרצוני  כך שלי הספר דיי משעמם אך מלמד הרבה על התארגות בתוך ארגון והיחס שמקבל העובד בארגונים גדולים וקטנים".
 
> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
רם אורן / ליעד שוהם
 
> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
"'שבוע באמצע החיים', סיפור מדהים מה שמאוד יכול להיות בארץ, ספר מעולה"!

 > האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
"לא"
 
> כמה ספרים אתה קורא בחודש? 
"אני קורא כל חודש לפחות 4 ספרים כשיש צורך לקרוא ספרים לצורך הלימודים אני קורא פחות ספרי קריאה רגילים ומתמקד בסיפרי לימוד או מאמרים". 
 
 > האם אתה קונה או שואל ספרים?
"אני שואל ספרים מהספריה באוניברסיטה או מחברים … אבל יוצא לי לא מעט לקנות ספרים במיוחד במבצעים שיש לאחרונה בחנויות הספרים".
 
 > האם תמיד אפשר לתפוס אותך אם ספר?
"אני מסתובב הרבה עם ספר עלי כך שבכל זמן פנוי אני מוציא וקורא".

 > יש ספר שאתה מתבייש שלא קראת?
"כן , 'גריין מיל'  הספר עומד לי על המדף מעל לשנה ואני כל הזמן אומר לעצמי מחר אני מתחיל אותו ובסוף מוצא את עצמי עם ספר אחר".
 
 > מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"השקט והזמן הפנוי שיש לי פה נותן לי להיכנס לתוך הספר ולפעמים תוך מספר שעות אפילו לסיים ספר שלם".
 
> מעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?
"ישראלית, כחול לבן"!
 
 > האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
"כל האנשים מתים … אבל לא כולם יודעים לחיות" – "אני מאז שקראתי את הספר חוכמת הבייגלה אני לא מפסיק לחשוב על המשפט ומידי פעם שואל את עצמי אם אני יודע לחיות. למות אני בטוח אמות".

 > תודה רבה
 
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גלית חתן  On 13 בפברואר 2009 at 1:44 PM

    1. אתה מסתובב הרבה בארץ, שלומי. איזה כיף 🙂
    2. מתברר שבכל זאת הייתה איזו חוכמה קטנה בחוכמת הבייגלע…

  • שלומי  On 13 בפברואר 2009 at 11:10 PM

    צריך לפרנס את השולטים בדלק 🙂
    כן חוכמות יש בשפע

  • נבט חיטה  On 17 בפברואר 2009 at 5:14 PM

    רק עכשיו גיליתי את הבלוג שלך

    יופי! (-:

  • שלומי  On 17 בפברואר 2009 at 10:03 PM

    תודה רבה
    שמח שגילו לך
    מצפה לתגובות שלך

כתיבת תגובה

