מכבסה, מרכז תל אביב, שישי 11:32

מכבסה 2 by you.
 

שם: כרמית   /   גיל: 29  /  מגורים: תל אביב  /  עיסוק: שיווק
 
> איזה ספר את קוראת ומה את חושבת עליו?
"קרוב להפליא ורועש להחריד/ג'ונתן ספרן פויר. הספר מדבר מנקודת מבט של ילד וקצת מזכיר את "המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה". נורא קל להתחבר אליו כל פעם מחדש ולכן הוא נבחר לספר המכבסה שלי ואני קוראת אותו כבר חודשים".
 
> מיהו הסופר/ספר האהוב עלייך ביותר?
"אני אוהבת הרבה סופרים והרבה ספרים אבל הספר שהכי זכור לי הוא רומן רוסי והסופר שהכי זכור לי הוא מאיר שלו".
 
> האם יש ספר שקראת יותר מפעם אחת, ומה שמו?
"לא קראתי כמעט אף פעם את אותו ספר. כן קראתי חלקים מספרים או ספרי שירה".
 
> כמה ספרים את קוראת חודש?
"יש חודשים של 1 ויש חודשים של 8".
 
> האם את קונה או שואלת ספרים?
"בעיקר קונה בחנויות ספרים וחנויות יד שניה. לעיתים שואלת".
 
> האם תמיד אפשר לתפוס אותך אם ספר?
"תמיד יש לי משהו לקרוא בתיק, כי לך תדע… בתקופות לימודים אני עם חומרים של הלימודים אבל ספרים הולכים איתי לכל מקום".
 
> יש ספר שאת מתביישת שלא קראת?
"המונים, אני מתביישת להגיד". 🙂
 
> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"אני מעבירה ככה את הזמן במכבסה וגם מרגישה שעשיתי משהו עם התאים האפורים במוח".
 
>  כמה זמן עד שהכביסה מוכנה?
"שעה-שעה וקצת".
 
> מעדיפה ספרות ישראלית או מתורגמת?
אוהבת מאוד ישראלית, קוראת גם מתורגמת. אם שפת המקור היא אנגלית, אני משתדלת לקרוא באנגלית.
 
> האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
"בבוקר שאחרי פרידה מחבר שלי מסיבות כאלו ואחרות נתקלתי במשפט באחד הספרים של יהודית רותם:
 "אני רוצה ללכת עם שאהבה נפשי,
איני רוצה לחשוב מה המחיר,
איני רוצה לשקול אם טוב הדבר,
אני רוצה לדעת אם הוא אוהב אותי,
אני רוצה ללכת עם שאהבה נפשי!".
התיאור הזה התלבש כל כך טוב על איך שהרגשתי באותו רגע, כאילו נכתב בשבילי".

> תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דיזי  On 5 בפברואר 2009 at 11:57 AM

    הבלוג שלך הוא הדבר הכי נעים שאפשר לקרוא ברשת.

    חן חן

  • גלית חתן  On 6 בפברואר 2009 at 5:39 PM

    אף פעם לא הייתי צריכה לחכות במכבסה 🙂

    וגם לא כ"כ קוראת באנגלית, בניגוד למרואיינת שלך

  • שלומי  On 7 בפברואר 2009 at 4:36 PM

    דיזי – תודה רבה אני שמח לשמוע
    גלית – יש לך מזל שיש לך מכונת כביסה.
    זה כל כל חו"ל לכבס בחוץ.
    ובקשר לאנגלית בטח היית צריכה עוד יממה שלמה ליממה הקיימת על מנת להספיק

כתיבת תגובה

