דירה במרכז תל אביב. חמישי 22:09

keren levi by you.

שם: קרן לוי  /  גיל: 36  /  מגורים: אמסטרדם  /  עיסוק: כוריאוגרפית ומורה למחול
 
> איזה ספר את קוראת ומה את חושבת עליו?
"אני קוראת את 'הכלב היהודי' מאת  אשר קרביץ. לקחתי אותו מהמדף על מנת להסיח את הדעת. בדיוק הספקתי לקרוא שניים וחצי עמודים ולכן אין לי שום דעה על הספר. הוא לא ממש תפס אותי".
 
> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"אממ. מאוד קשה לי להגיד זה משתנה. אבל יש לי סמפטיה לג'ון ברג'ר. למרות שהוא כותב ספרים שנועדו להסיח את הדעת. ואולי בגלל זה".
 
> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
"חלף עם הרוח. קראתי אותו שלוש פעמים כשהייתי בת 16"
 
> האם יש ספר שקראת יותר מפעמיים, ומה שמו?
"ראה תשובה קודמת. אבל אפשר להוסיף לרשימה את הספר 'ג'ין אייר' שכתבה אותו שרלוט ברונטה. הייתי חזק ברומנטיקה פעם".
 
ומה היום, את חלשה ברומנטיקה?
"לצערי ולמגינת ליבי, כן. ובעיקר היום" (31.12.08)
 
> כמה ספרים את קוראת בחודש?
"בין 1 ל-2".
 
> האם את קונה או שואלת ספרים?
"גם קונה וגם שואלת"
 
> האם תמיד אפשר לתפוס אותך אם ספר?
"לרוב כן. תמיד יהיה איתי בתיק ספר"
 
> יש ספר שאת מתביישת שלא קראת?
"החטא ועונשו "
 
> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"כי לא היה לי מקום יותר טוב. אבל היה לי מאוד נוח ונעים. וזה מה שחשוב"
 
> מעדיפה ספרות ישראלית או מתורגמת?
"משתדלת לא לקרוא מתורגמת. מנסה לקרוא בשפת המקור מה שמגביל אותי לקרוא סופרים עבריים ואנגליים בלבד".
 
> האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
"מספר שירה של דוד אבידן. 'רקפות שחורות צועדות ברחוב'
לא בטוח אבל בערך."
 
> כמה זמן את חיה בחו"ל?
"עוד מעט 12 שנה"

> תודה רבה, ושנה אזרחית טובה ומלטפת

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ג  On 31 בדצמבר 2008 at 9:52 PM

    היום יום רביעי. והשעה רק עשרה לעשר.

    חוץ מזה, תודה רבה על הבלוג. מקסים ממש.

  • גלית חתן  On 31 בדצמבר 2008 at 10:58 PM

    לא חושבת שהייתי עומדת בהחלטה לקרוא רק בשפת המקור. מפסידים ככה כל כך הרבה…

  • פסבדונית  On 1 בינואר 2009 at 11:14 PM

    ככלל אני משתדלת להתאפק ולהתקמצן בביקורים שלי בבלוג הזה, כדי שתהיה לי סדרה של כמה צילומים, אחרת זה מרגיש לי קצר מידי…"עם הספר" במיטבו. יכול להיות טור מעולה באחד ממדורי התרבות/ספרות

כתיבת תגובה

