חנות בגדים, רח' פרישמן, תל אביב 19:42

aya 222 by you. 

שם: איה נגב / גיל: 25 / מגורים: תל אביב / עיסוק: סטודנטית לספרות וקולנוע, (זבנית בחנות בגדים)
 

> איזה ספר את קוראת ומה את חושבת עליו?
"אני קוראת את 'מסעותי עם צ'רלי' של ג'ון סטיינבק. זה ספר מעניין, רוב הזמן. ואני ממש שומעת את הקול של סטיינבק אומר את הדברים במין דיבור סבאי, לפעמים מעט ארכא"י. 

 

> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"שאלה קשה, אצלי זה עובד לפי תקופות. התקופה האחרונה היתה של המינגווי. קראתי כל ספר שלו שיכולתי להניח עליו את ידי. בקריאה של המינגווי התחושה היא של מפגש עם אישיות מחייה ומעוררת השראה עד אין סוף. וכמו בהתאהבות אני לא יכולה לחכות עד שאפגוש בו שוב, בספר נוסף".
 

 > מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
 "לא יודעת אם הכי אהוב אבל אני אוהבת לחזור ולקרוא ב'תשעה סיפורים' של סלינג'ר". 
 

> האם יש ספר שקראת יותר מפעמיים, ומה שמו?
 "רומן לא. רק סיפורים קצרים". 
 

> כמה ספרים את קוראת חודש?
"בערך 4"

 

> האם את קונה או שואלת ספרים?
 "קונה. שואלת רק מחבר שלי".
 

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?
 "תמיד".
 

> יש ספר שאת מתביישת שלא קראת?
 "לא קראתי הרבה ספרי מופת שכסטודנטית לספרות היה ראוי שאקרא, אבל איך אומרים? יש סדרי עדיפויות בחיים".
 

> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
 "כאן אני עובדת כל יום וכשאין לקוחות או דברים לעשות נעים מאוד לקרוא"

.

> מה לספרות ולאופנה?
"במיטבן הן יצירות אמנות. ובדרך כלל עוד מוצר צריכה בעולם של  סחרור צרכני".

 

> מעדיפה ספרות ישראלית או מתורגמת?
"תלוי במצב הרוח".

 
> האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
"למרבה הצער נחרטים לי דימויים ולא משפטים".


> אז איזה דימוי חזק אצלך בימים אלו?
"קראתי לאחרונה את 'נערי פלא' של מייקל שייבון והתערבבו לי לעיסה נפלאה סצינות מהסרט (Wonder Boys) עם דימויים מהספר. בכלל עושה לי את זה כשמצרפים דימויים ממשיים למילים כמו ב'האבודים' שקראתי לא מזמן (דניאל מנדלסון) ו'המהגרים' (זבאלד). כנראה שבמובנים מסוימים אני עדיין בת 6".

> תודה רבה
 

 
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  On 16 בדצמבר 2008 at 4:07 PM

    ומסעותי עם צ'רלי הוא ספר מופלא.

  • שלומי  On 16 בדצמבר 2008 at 4:08 PM

    תודה שבאת
    🙂

  • אחת  On 16 בדצמבר 2008 at 8:40 PM

    קשה להגיב.

    אבל הפוסט נהדר. איך לא?

    ואני שמה לב לפרטים…

    כל היופי הזה בד בבד עם נוראות ההתרחשויות, כ"כ חבל.

  • איתמר  On 17 בדצמבר 2008 at 6:03 PM

    ליד גן העיר בתל אביב
    מה חדש?

  • גלית חתן  On 20 בדצמבר 2008 at 4:43 PM

    גם אני אקרא את "מסעותיי עם צ'רלי". שרק יהיה לי כבר זמן לזה 🙂

  • שלומי  On 20 בדצמבר 2008 at 6:43 PM

    יהיה לך זמן

  • גלית חתן  On 20 בדצמבר 2008 at 8:14 PM

    על סמך…. מה?

    הפחדת אותי קצת.

  • שלומי  On 20 בדצמבר 2008 at 8:48 PM

    ויהיה לך הכל

  • מיכל  On 29 בדצמבר 2008 at 9:54 PM

    והתחרות לא קלה 🙂

  • אורי  On 10 ביוני 2010 at 9:42 AM

    כמעט תמיד, אין לי מה להגיב על הפוסטים בבלוג שלך, אבל אחת לכמה זמן, כדאי להזכיר שהוא מקסים בעיני.

להשאיר תגובה

