שישי 10:22, על גג גן העיר, תל אביב

Ayelet by you.

שם: איילת  /   מגורים: תל אביב  /  עיסוק: תכנות

> איזה ספר את קוראת ומה את חושבת עליו?
"נער החידות מבומביי" של ויקאס סווארופ, הספר קריא מאוד ,הגיבור הוא נער הודי עני שעובר חוויות רבות, העולם אחר ומסקרן אבל הספר עצמו כתוב לטעמי בצורה קלילה ולא באמת מעוררת אמפטיה, די התאכזבתי".

>מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"אין סופר אחד ואני גם לצערי לא ממש זוכרת את שמות כל הספרים והסופרים הרבים שנהניתי לקרא".

> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
"אין אחד כזה, לאחרונה קראתי את "אלף שמשות זוהרות" של חאלד חוסייני, הסופר של רודף העפיפונים ומאוד נהניתי".

> האם יש ספר שקראת יותר מפעם, ומה שמו?
 "אני לא אוהבת לקרא ספר יותר מפעם  אחת".

> כמה ספרים את קוראת חודש?
"זה משתנה, לפעמים מספר ספרים בשבוע, לפעמים  ספר פעם בחודש חודשיים".

> האם את קונה או שואלת ספרים?
"בדרך כלל קונה".

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך אם ספר?
"כשאני בסיבוב של סידורים, בדרך כלל כן, בדרך כלל גם הסידורים נדחים לטובת קפה+ קריאה".

> יש ספר שאת מתביישת שלא קראת?
"לא, היתה תקופה מאוד מזמן שבה ניסיתי לקרא ספרים אכותיים עד הסוף, כיום אם הספר לא מעניין אותי לא אטרח גם אם הוא נחשב".

> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"המקום נחמד לארוחת בוקר, הספר מוסיף להנאה".
 
> מעדיפה ספרות ישראלית או מתורגמת?
"בדרך כלל מתורגמת, הרבה פעמים ספר בשבילי הוא מסע/בריחה לעולמות אחרים, ספרות ישראלית לא מאפשרת לי מסע כזה".
 
> האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
"לא, אני יותר זוכרת את האווירה והתחושות".
 
> האם את מנוייה לספרייה?
"לא".

> יושבים סביבך אנשים מפטפטים זה לא מפריע להתרכז?
"כשהספר טוב, שום דבר מסביב לא משנה לי, בעצם גם כשהספר בינוני :)".

 

> תודה רבה 
 
 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רון  On 9 בדצמבר 2008 at 9:36 AM

    איזה הבדל מהפוסט הקודם. לא רק בראיון אלא גם בצילום, בזווית, בתנוחה.
    מעורר מחשבה.

  • אודי שרבני  On 9 בדצמבר 2008 at 2:48 PM

    אני אוהב את הטור הזה, התשובה האמיתית לטורי ה"איך אנחנו מתלבשים", וזה צריך להיות לא רק על ספרים אלא עוד, כמה שיותר מצומצם. כמה שיותר אישי.
    נניח,
    (סתם אני זורק) אנשים עם ס' בדיבור עם חולצה כחולה.

    אבל נתחיל בספרים, זה גם טוב.

    אגב, הצילומים הם אחרי שפנית אליהם או קודם אתה מצלם ללא ידיעה. כי אם קודם הדיבור ואחרי זה הצילום, הם לא יהיו עד הסוף טבעיים

  • שלומי  On 9 בדצמבר 2008 at 2:56 PM

    התשובה היא
    צילום פפראצי כמו בכותרת

    תודה לשניכם

    שלומי

  • אחת  On 9 בדצמבר 2008 at 6:28 PM

    אני מקווה שהבלוג הזה יצא כספר.

    איך שלא יהיה אולי כדאי לדייק ולשאול את המרואיינים: האם את/ה שואל/ת או קונה ספר? הרי תמיד בשאילה ולא בהשאלה עסקינן 🙂

להשאיר תגובה

