עין הוד, 18:58

HDASH by you. 


שם: הדס קרתא  /  גיל: 35  /  מגורים: עין הוד   /  עיסוק: עצמאית

 
> איזה ספר את קוראת ומה את חושבת עליו?
"הספר לידה טבעית/ג'אנט באלאסקאס. ספר מלא אינפורמציה ועל פניו נראה מועיל. כשיגיע רגע האמת נראה אם הוא אכן כזה".

> בשעה טובה, בן או בת?
"בת".

> מיהו הסופר האהוב עלייך ביותר?
"זה שמספרו אני מתמוגגת באותו הרגע. זה משתנה כל הזמן".

> מהו הספר האהוב עלייך ביותר?
"פעם בכמה זמן אני קוראת ספר שמשאיר אותי פעורת פה. האחרון הוא "הציפור המכנית" של מוריקמי. יצירת מופת בעיני".

> האם יש ספר שקראת יותר מפעמיים, ומה שמו?
"הרבה מהספרים שיש לי בספריה אני קוראת כמה פעמים. כל פעם אני מגלה דברים חדשים שלא שמתי לב אליהם קודם".

> כמה ספרים את קוראת חודש?
"2-4".

> האם את קונה או משאילה ספרים?
"יש לי מנוי בספריה וספרים שאני אוהבת במיוחד אני קונה".

> האם תמיד אפשר לתפוס אותך אם ספר?
"לא תמיד, אבל לרוב".

> יש ספר שאת מתביישת שלא קראת?
"לא".
 

> מדוע בחרת לקרוא דווקא כאן?
"זה המטבח שלי, מקום אידיאלי לקריאה בזמן שהאוכל מתבשל".

> מעדיפה ספרות ישראלית או מתורגמת?
"סיפורת מתורגמת (אני פריקית של מדע בדיוני) וספרות עיון ישראלית".

עין הוד זה כפר אומנים, מה האומנות שלך?
"החיים"…..

> האם יש משפט שנחרט לך בזיכרון?
"אין כזה דבר ארוחות חינם מהספר "עריצה היא הלבנה של' רוברט היינלין, אחלה ספר".

> תודה רבה

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גלית חתן  On 25 בנובמבר 2008 at 7:17 PM

    אני אף פעם לא קראתי ספר פעם, ואף פעם לא קראתי במטבח.

    * נראה לי שהעניין בפוסטים שלך הוא לעשות השוואות, כל אחד משווה לעצמו, ואז אולי שם לב לדברים שנשכחו 🙂

כתיבת תגובה

