חג סוכות, מושב בית עזרא, 15:26

Eli2 by you.

 

שם: אלי יחזקאל /  גיל: 48 / עיסוק: פנסיונר צה"ל מגורים: מושב בית עזרא
 
> איזה ספר אתה קורא ומה דעתך עליו?
"כרגע אני קורא את הספר חגיגת התיש של מריו ורגס יוסה אני בתחילת הספר אז אין לי דעה כרגע אבל, זהו הספר השני של הסופר הנ"ל שאני קורא אהבתי את הסגנון כתיבה של הסופר ואני מנסה עוד ספר שלו.
 
> מיהו הסופר האהוב עליך?
"אני אוהב מאוד לקרוא את הספרים של הרלן קובן כל ספר חדש שלו אני רוכש וקורא אז סביר להניח שהוא הסופר המועדף עלי".
 
> מהו הספר האהוב עליך?
"אין לי ספר אהוב במיוחד אבל אהבתי מאד את הספר "תעלוליה של ילדה רעה" של מריו ורגס יוסה ואת הספר השבועה של רם אורן אז אין לי ספר אהוב".
 
> כמה ספרים אתה קורא בחודש?
"אני קורא בחודש בין שלושה לחמישה ספרים. 
 
> האם בדרך כלל אתה מסתובב אם ספר?
"יש לי באוטו כמה ספרים וכך יוצא שלכל מקום שאני מגיע וצריך להמתין אני מעביר את הזמן עם ספר".
 
> איזה ספר אתה מתבייש שעדיין לא קראת?
"לא יודע אם יש ספר שאני מתבייש שעדיין לא קראתי כי קראתי כל כך הרבה ספרים אז כנראה שאין אחד כזה".
 
> למה בחרת לקרוא דווקא כאן?
"אני אוהב לשבת במרפסת או בחצר לקרוא בגלל האוויר המיוחד שיש בחוץ ובגלל שאם אני קורא ספר במיטה אני נרדם". 
 
> האם תעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?
"אני קורא גם ספרות ישראלית שמתפתחת מאד ומעניינת מאד וגם סיפורת מתורגמת העיקר שזה ספר".
 
> משפט שנחרט לך בזיכרון?
"לא עולה לי כרגע איזה משפט כזה שנחרט לי בזיכרון".
 
> על שם מי או מה בית עזרא?
"בית עזרא הוא מושב עובדים שהוקם ב30 במרץ 1950 ע"י עולים מעירק והוא נקרא על שם עזרא הסופר (כנראה שמהסופר הזה הגיע חיידק קריאת הספרים) שהיה יהודי כותב ספרים בעירק".
 

תודה רבה


 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שרון רז  On 18 באוקטובר 2008 at 11:13 PM

    אהבתי, לראיין איש, על מנהגיו הספרותיים, איש כלשהו, ברייה, פלוני אלמוני, אדם, בן אדם, אזרח, תביא עוד

  • גלית חתן  On 19 באוקטובר 2008 at 7:24 PM

    איזה כיף, הה?

    ונחמד הקישור לעזרא הסופר

  • שלומי  On 19 באוקטובר 2008 at 11:36 PM

    שרון תודה רבה, יהיו עוד
    גלית כיף גדול, תודה

להשאיר תגובה

