שדרות ח"ן – 19:00 – תל אביב

ronen2 by you.
 
שם: רונן ביצ'צ'ו גיל: 37 עיסוק: מקעקע מגורים: נורווגיה 
 
> איזה ספר אתה קורא, ומה דעתךעליו?
"אני קורא כרגע את 'מתי ואיך הומצא העם היהודי' של שלמה זנד. רק התחלתי אותו כשנפגשנו אז אני לא יכול להביע דעה כרגע, אבל בינתיים הספר ממש מהנה, קל לקריאה ומעורר מחשבה".
> מיהו הסופר האהוב עלי?
" אין לי סופר אהוב עלי במיוחד, אני בקושי קורא סיפורת".
> מהו הספר האהוב עליך?
 "GOD IS NOT GREAT"  של כריסטופר היטצ'ינס, האתאיסט שהשפיע עלי יותר מכולם אני חושב".
> כמה ספרים אתה קורא בחודש?
" אחד כל כמה חודשים, לא בדיוק תולעת ספרים".
> האם בדרך כלל אתה מסתובב אם ספר ולמה? 
" רק כשאני במסעות תמיד יש לי משהו לקרוא בתיק".
> איזה ספר אתה מתבייש שלא קראת? 
" במיוחד כשאני רואה את ישראל הופכת למדינה אורוולינית בזמן האחרון."1984" של אורוול"
> למה בחרת לקרוא דווקא כאן?
"נעים בשדרה, וכמעט תמיד אני יושב ונהנה להיות מוקף בישראלי היפה יותר מהמכוער, לכן לא תראה  אותי קורא ספר בטיילת למשל".
> האם עטיפת הספר עוזרת לך בבחירתו?
" זה לחלוטין לא פקטור".
> האם אתה מעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?
 לא משנה לי כל כך אם זה ישראלי או מתורגם, העיקר זה להחכים וללמוד מהחוויה.
> משפט שנחרט לך בזכרון?
"היה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם – גאנדי".
 

תודה רבה

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  On 27 בספטמבר 2008 at 9:37 PM

    עונג גדול

    לדעתי צריך להכנס לעיתון.

  • שלומי  On 27 בספטמבר 2008 at 10:07 PM

    ראשית שנה טובה
    ומלאה בכל טוב

    גם זה יגיע יום אחד
    רק סבלנות והתמדה

    🙂

  • גלית חתן  On 30 בספטמבר 2008 at 4:42 PM

    רק לפי השם. ו-God is not Great נשמע כמו אחלה שם 🙂

  • שלומי  On 30 בספטמבר 2008 at 11:10 PM

    שם הספר זה בעצם מקבילה לכותרת בידיעה או כתבה
    שם טוב מזמין לקרוא
    כותרת טובה מזמינה גם

    שנה טובה

  • גלית חתן  On 1 באוקטובר 2008 at 12:04 PM

    אני דווקא יודעת שלא תמיד כדאי לסמוך על זה בתור מדד… ובכל זאת מצליחה לשכוח ולהסתקרן

  • טלי  On 5 באוקטובר 2008 at 3:19 PM

    תודה ושנה טובה (-:

  • שלומי  On 5 באוקטובר 2008 at 3:47 PM

    תודה רבה
    שנה טובה

  • אבי השכן  On 14 באוקטובר 2008 at 8:40 AM

    אהלן שלומי. הצילומים נורא יפים, כל פרט במקום. מתי תצלם אותי קורא איזה ספר?

  • sharon bh  On 28 בספטמבר 2012 at 6:16 PM

    אחלה בלוג שלומי.
    כל הכבוד.

כתיבת תגובה

