"קטורה" (חנות עתיקות) 18:25 גבעתיים

Aryea by you.

שם: אריה / גיל: 55 / מצב משפחתי: נשוי / מגורים: גבעתיים / עיסוק: עצמאי


> איזה ספר אתה קורא, ומה דעתך עליו?
"אני קורא את הספר החיים כבצל של אורי לוטן. ביזבוז זמן"

 > אז, לא חבל על הזמן באמת?
"אני מתקשה לעזוב ספרים באמצע, אולי בכל זאת תהיה הפתעה".

 > מהו הספר האהוב עלייך?
"היצירה".

 > מיהו הסופר המועדף עליך?
"הסופר אמיל זולא"

 > כמה ספרים אתה קורא בחודש?
"אני קורא ספר אחד בחודש".

 > האם אתה מעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?
"לאחרונה אני מעדיף ספרות מתורגמת".

 > אתה נהנה לקרוא כאן?
"כאן מקום העבודה שלי וכשיש לי זמן אני אפילו מבין מה שאני קורא"

 > איזה ספר אתה מתבייש שלא קראת?
"דווקא מתבייש מספר שקראתי: 11 דקות של פאולו קואלו".

 > משפט שנחרט לך בזיכרון?
"לא מספר אלא דווקא מהטלויזיה-
מהסדרה סיינפלד…….."אתה הולך לקרוא את כל הספרים הללו שוב?".

                                                                                                              

 < תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

כתיבת תגובה

