שדרות בן גוריון, 19:15, תל אביב

 

שם: עדי

גיל: 23

מצב משפחתי: רווקה

מגורים: ת"א

עיסוק: רקדנית קלאסית–מודרנית, מדריכת פילאטיס, מתאמנת ביוגה


 

º איזה ספר את קוראת, ומה דעתך עליו?

"אני קוראת את 'סערת נפש' של יורם יובל – ספר מעניין שגורם לי לעצור לחשוב ולנסות לנתח מצבים בחיי או בחיי הסובבים אותי… כבר בתחילתו היה (להפתעתי) פרק על הלום קרב שעזר לי להבין מישהו מאוד מאוד קרוב אלי… זה גרם לי להמשיך לקרוא".

º מהו הספר האהוב עלייך?

"אחד הספרים האהובים עלי – 'קורות הציפור המכנית' של הרוקי מורקמי. לעתים קרובות עולים בי פלשבקים של תחושות ודמיונות שעלו בי בזמן הקריאה".

º כמה ספרים את קוראת בחודש?

"תדירות הקריאה אצלי זה עניין של תקופות. אם אני חייבת לענות אז בוא נגיד שני ספרים בחודש. יש ספרים ששואבים אותי ואי אפשר לעזוב אותם, ויש תקופות עמוסות, טרודות שבהן אני קוראת פחות או נתקעת בעמוד מסוים, אך כמעט תמיד אני לוקחת אתי ספר כי אין דבר מבאס יותר מהרגעים שדורשים קריאה באיזה
מקום בדרך והספר אי שם בבית".

º האם את מעדיפה ספרות ישראלית או מתורגמת?

"אני חושבת שאולי קראתי יותר ספרים מתורגמים אך אני אוהבת גם ישראליים.
זה לא באמת משנה לי".

º משפט שנחרט לך בזיכרון?

"יש משפטים רבים שרציתי לזכור אבל זה תמיד פורח. המשפט הבא הוא מ"כשניטשה בכה":
"המוות מאבד את כוחו המזוויע, אם אדם מת כאשר מיצה את חייו עד תום! אם אדם אינו חי ברגע הנכון,
הוא אינו יכול למות ברגע הנכון".

º איזה ספר את מתביישת שלא קראת?

"לא נראה לי שיכול להיותר ספר שאתבייש שלא קראתי כי אין סוף לספרים שעדיין לא נקראו".

º תודה רבה

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

