קפה שיין, 14:20, תל אביב

lIRON by you.

שם: לירון ערן

גיל: 30

עיסוק: מתמחה במשרד רו"ח ארנסט & יאנג, ת"א

מצב משפחתי: רווק

מגורים: נחלת יצחק, ת"א

 
 

º איזה ספר קראת, ומה דעתך עליו?

שיחות קשות- בעריכה של עו"ד מיכאל צור. הספר מדהים ,כתוב באופן פרקטי וקל מאוד להבנה ונוח ליישום. הספר עוסק בתקשורת, יצירתה ושימורה במצבים לא נוחים וקשים למשל איך לנהל שיחה על דברים שמפריעים לנו בבן זוג, בעבודה (עם הבוס או עם עובד) עם לקוחות וכו' . כל שיחה הגורמת לנו לאי נוחות, תסכול ואף חרדה שבה בעצם אנו רוצים להעביר מסר ולהשיג שיתוף פעולה עם הצד השני לפני שאנחנו "מתפוצצים עליו".

º מיהו הסופר האהוב עליך?

סופר זר-נלסון דה מיל על ספר המתח שכתב- בית ספר לקסם אישי שהוא מבחינתי ספר הריגול מספר 1. סופר ישראלי- חגי טיומקין- תיק ספקולטיבי ותיק כחול לבן.

º כמה ספרים אתה קורא בחודש?

אני משתדל לקרוא שני ספרים בחודש

º האם בד"כ אתה מסתובב עם ספר ולמה?

כשאני באמצע ספר, אני סוחב אותו איתי כדי להתקדם בו כשאפשר-זה נותן לי תחושה של ניצול זמן.

º איזה ספר אתה מתבייש שלא קראת?

למרות שהמורה שלי לספרות בטוחה שקראתי, אז אני קצת מתבייש שלא קראתי את אבא גוריו

º למה בחרת לקרוא דווקא כאן?

אנחנו כמה חברים שכל שישי שבת משתדלים לפתוח את הבוקר ב"פוטו-סינטזה" בשיין בפרישמן.

º האם אתה מעדיף ספרות ישראלית או מתורגמת?

אין לי העדפה מובהקת- בספרות ישראלית יש ערך נוסף של הזדהות עם הדמויות ותחושה של היכרות עם הסביבה שבה הספר מתרחש.

º משפט שנחרט לך בזכרון

"מי שהולך לישון עם בואשים שלא יתפלא שהוא קם בבוקר מסריח"- געגועי לקיסינג'ר של אתגר קרת
(ספר קאלט עם הרבה סיפורים שאי אפשר לשכוח)

º תודה רבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גלית חתן  On 5 בספטמבר 2008 at 7:26 PM

    איזה יופי לראות את כל הפוסטים באוויר, כל כך הרבה ספרים 🙂

    בהצלחה!

  • שלומי  On 6 בספטמבר 2008 at 9:44 AM

    תודה רבה
    על העזרה והפירגון
    שבת טובה

  • טלי  On 7 בספטמבר 2008 at 1:03 PM

    וברוך הבא!

    ובכל זאת, עם כל אהבתי העצומה לספרים ולקריאה, בתמונה הזאת יש משהו שצרם לי, לשבת עם מישהו אחר ליד אותו שולחן כשכל אחד קורא משהו אחר זה לא בדיוק המושג שלי על לשבת יחד בבית קפה.

  • שלומי  On 7 בספטמבר 2008 at 1:26 PM

    טלי
    ראשית תודה
    שנית
    בנים שותקים ביחד
    אלה אם עוברת בחורה או שעובר שחקן כדורגל

    שתיקה שווה אלף מילים

להשאיר תגובה

